hjemme_kos Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 jeg kjøpte ny cpu kjøler og i tre fire dager lå temperaturen på 33 grader nå ligger den på 43 grader... hvorfor skjer dette????? Kan pastan ha stivna???? har standar pasta som fulgte med zalman cu kjøler.... takker for svar.... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 stivne? , nei det tror jeg ikke fjernet du gammel pasta? Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 stivne? , nei det tror jeg ikke fjernet du gammel pasta? ja jeg gjorde helt rent... men hva kan det skyldes Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 har du bra ventilasjon i kabbiset ditt? Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 har du bra ventilasjon i kabbiset ditt? tror det er greit har ikke forandret noe på det Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har romtempen endra seg? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 den er vel ikke SÅ utslags givende Her : Romtemp :27 idle:..........34 load...........under 50 speed på cpu: 3.0 @ 3.5 Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Støv på cpu ribba? det er ikke støv kjøleren er under en uke gammel Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg tror likavell at det er kabinettet som er problemet. Sånn ble det til meg å... jeg har elendig kabinettkjøling, så jeg har kjøpt meg ny kjøler i dag... Men når jeg tok på lokket på kabinettet steg den med nesten ti grader : Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Støv på cpu ribba? det er ikke støv kjøleren er under en uke gammel min kjøler er full av shitt men funker fett fordet ontopic: det er nokk kabinett kjøling ja. kan du opp gi div. vifter og hvor de står osv. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Er disse tempene med side døra åpen eller på ? Visst de er med sidedøra på kan du ta av og se om tempen synker mye, synker den mye tyder det på dårlig luftgjennomstrømming... (Finnes det et ord som er sånt ? ) El NetZor Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 jeg har to vifter bak som blåser inn en i sidedøra som blåser inn to ut foran en ut i taket og et viftekort under skjermkortet. i sidedøra er det plexi som jeg har skrudd av så det er luft rett inn på cpu.. så jeg tror kjølinga skulle være bra nok... Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Hm... Men tok du ut plexien så ble tempen dårlig ? EDI: Det andre jeg kommer på er at fek.s den pastaen som fulgte med bare er god i noen dager så er den møkk? Ville nå anbefalt og kjøpt Artic Silver 5 eller noe sånt.. Vet ikke om det er det beste på markedet akkuratt nå da men.. Tror det var det når jeg kjøpte for ikke så lenge siden.. El NetZor Endret 6. mai 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Hm... Men tok du ut plexien så ble tempen dårlig ? EDI: Det andre jeg kommer på er at fek.s den pastaen som fulgte med bare er god i noen dager så er den møkk? Ville nå anbefalt og kjøpt Artic Silver 5 eller noe sånt.. Vet ikke om det er det beste på markedet akkuratt nå da men.. Tror det var det når jeg kjøpte for ikke så lenge siden.. El NetZor jeg tok av plexien før jeg kjøpte kjøleren... men det med pastan er det jeg også tror er feil. tenker jeg kjøper en artic silver jeg også Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvordan hadde du på pasta? dekte du hele CPU'n? Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Hvordan hadde du på pasta? dekte du hele CPU'n? jepp et jevnt lag over hele Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 er den bedre den kjøleren du kjøpte? begynder å tvile vist alt er riktig Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kanskje du har tatt FOR MYE pasta på. Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå