Gå til innhold

tempen stiger hvorfor?

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte ny cpu kjøler og i tre fire dager lå temperaturen på 33 grader nå ligger den på 43 grader... hvorfor skjer dette?????

Kan pastan ha stivna????

har standar pasta som fulgte med zalman cu kjøler....

takker for svar....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror likavell at det er kabinettet som er problemet. Sånn ble det til meg å... jeg har elendig kabinettkjøling, så jeg har kjøpt meg ny kjøler i dag... Men når jeg tok på lokket på kabinettet steg den med nesten ti grader :

Lenke til kommentar

Er disse tempene med side døra åpen eller på ? Visst de er med sidedøra på kan du ta av og se om tempen synker mye, synker den mye tyder det på dårlig luftgjennomstrømming... (Finnes det et ord som er sånt ? :blush: )

El NetZor

Lenke til kommentar

jeg har to vifter bak som blåser inn en i sidedøra som blåser inn to ut foran en ut i taket

og et viftekort under skjermkortet. i sidedøra er det plexi som jeg har skrudd av så det er luft rett inn på cpu.. så jeg tror kjølinga skulle være bra nok...

Lenke til kommentar

Hm... Men tok du ut plexien så ble tempen dårlig ?

EDI: Det andre jeg kommer på er at fek.s den pastaen som fulgte med bare er god i noen dager så er den møkk? Ville nå anbefalt og kjøpt Artic Silver 5 eller noe sånt.. Vet ikke om det er det beste på markedet akkuratt nå da men.. Tror det var det når jeg kjøpte for ikke så lenge siden.. :tease:

El NetZor

Endret av El Netzor
Lenke til kommentar
Hm... Men tok du ut plexien så ble tempen dårlig ?

EDI: Det andre jeg kommer på er at fek.s den pastaen som fulgte med bare er god i noen dager så er den møkk? Ville nå anbefalt og kjøpt Artic Silver 5 eller noe sånt.. Vet ikke om det er det beste på markedet akkuratt nå da men.. Tror det var det når jeg kjøpte for ikke så lenge siden.. :tease:

El NetZor

jeg tok av plexien før jeg kjøpte kjøleren... men det med pastan er det jeg også tror er feil. tenker jeg kjøper en artic silver jeg også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...