Bone Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Okei.. kanskje ikke akkurat helt ny informasjon, men dog; litt vittig og lese.. Trykk her for link til Dagbladets artikkel.. Lenke til kommentar
icer Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 HMMM..: Dette bildet skal ikke være fra den omtalte festen bra, siden jeg ikke var der...Men URL'en deres fungerer ikke... Og siden jeg ikke er så god i tysk så finner jeg den ikke... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 02.11.2000, 11:50 Ja.. hehe.. hmm.. bare jeg som synes det var litt vittig!? ..det var egentlig ment som en "vi vet hvordan det gikk" -tråd.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Dagbladet linket jo til hovedsiden til en tysk nettavis... Jaja.. old news Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hvem interesserer seg om henne egentlig? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hvem interesserer seg om henne egentlig? Ikkje meg. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 hvem interesserer seg om henne egentlig? Ikkje meg. da er det bra at du gidder å engasjere deg i en tråd,som du selv sier ikke er av interesse for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå