Gå til innhold

Ny mus, har Steelpad S&S og MX1000 nå!

Anbefalte innlegg

Når frakten på en vanlig mus er så dyr som den er hos de billigste nettbutikkene, så er det like greit å kjøpe i en vanlig butikk. Gikk selv til innkjøp av MX518 idag. Kjøpte den hos Telebutikken. Kosta meg 498. Mens med frakt og sånt hos de billigste nettbutikkene, så blir det minimum 530 kr, og du må vente noen dager

Vi handler som oftest på nett fordi det vanligvis er billigere, større utvalg, lettvint. Vis det du sier i ditt tilfelle så er det fint men det er ikkje alle som har slike butikker nermt seg. :) (no offence)

Pleier jo vanligvis å handle på nett jeg og når det gjelder data ting, men at frakten på en liten mus var på minimum 100 kr, så blir det ikke så mye å spare til slutt. Og man må vente noen dager ekstra pga en vil spare 50 kr. Men men har man ikke noen butikker rundt om som har den billig inne så har man ikke annet valg. Er glad for at jeg har mange butikker å velge mellom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde en trådløs MX700 før ;)

Fins det en MX700 som ikke er trådløs?:p

Den kalles MX500

Hvis du syntes MX1000 er for tung, så er det billigere å bytte matte. Byttet fra SpeedPad i går, som jeg syntes var bra nok, til Func 1030, og musen føles mye mye lettere pga at den glir bedre.

Lenke til kommentar
Hadde en trådløs MX700 før ;)

Fins det en MX700 som ikke er trådløs?:p

Den kalles MX500

Hvis du syntes MX1000 er for tung, så er det billigere å bytte matte. Byttet fra SpeedPad i går, som jeg syntes var bra nok, til Func 1030, og musen føles mye mye lettere pga at den glir bedre.

Hehe.. musa mi glir utrolig bra på Steelpad S&S.. tror det blir MX518 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...