Gå til innhold

Ny mus, har Steelpad S&S og MX1000 nå!

Anbefalte innlegg

Tenkte å prøve å selge MX1000 musa mi, og heller kjøpe en litt lettere mus, da jeg finner MX1000 musa litt for tung når jeg spiller CS: S...

Som sagt så har jeg Steelpad S&S, og lurer derfor på hvilken mus dere anbefaler til den? MX518 bør vell være et bra alternativ?

Er redd det skal bli for tungvindt med ledning nå, etter å ha brukt trådløs i noen mnd men :cry: håper ikke det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig! Kan desverre ikke gjøre det med å ha to muser, for da får jeg ikke råd til MX518 musa :p

Fattern kjøper MX1000 musa for 300 spenn :)

Da er saken grei da.. noen som har et forslag til hvor jeg kan bestille billigst? med tanke på frakt også :)

Lenke til kommentar

anbefaler razer musa den er diggbar. Har prøvd den hos en kamerat imens jeg spilte WoW. Musa var syyyk digg. Man kan kjøpe den for ca. 500 på mpx.

Men du må søke på razer i søkemotoren(jeg fant den ikke i kategoriene i allefall)

Mx 518 er sikkert digg den å. Har kanskje tenkt å kjøpe den :thumbup:

Endret av Gaming
Lenke til kommentar

Når frakten på en vanlig mus er så dyr som den er hos de billigste nettbutikkene, så er det like greit å kjøpe i en vanlig butikk. Gikk selv til innkjøp av MX518 idag. Kjøpte den hos Telebutikken. Kosta meg 498. Mens med frakt og sånt hos de billigste nettbutikkene, så blir det minimum 530 kr, og du må vente noen dager

Lenke til kommentar
Ok.

Leser litt rundtom nå, og ser at det kommer en matte fra Razer snart.. Plasma eller noe!

Den ser råå ut.. noen som kan si noe om den blir bra og når den kommer?

Det er ikke en ny matte, det er en mus. Den kan kjøpes på www.databutikken.no for en billig penge. Kan absolut anbefale Razer DB. Med de nye driverne er den ultimat :)

Lenke til kommentar
Når frakten på en vanlig mus er så dyr som den er hos de billigste nettbutikkene, så er det like greit å kjøpe i en vanlig butikk. Gikk selv til innkjøp av MX518 idag. Kjøpte den hos Telebutikken. Kosta meg 498. Mens med frakt og sånt hos de billigste nettbutikkene, så blir det minimum 530 kr, og du må vente noen dager

Vi handler som oftest på nett fordi det vanligvis er billigere, større utvalg, lettvint. Vis det du sier i ditt tilfelle så er det fint men det er ikkje alle som har slike butikker nermt seg. :) (no offence)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...