MaG-Dr.Dre Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har et lite problem! Jeg har et ECS KT600-A hk og koblet til H.D.D led riktig, men den lyser ikke til h.d.d'en (wd200gb sata) men til cd-rom'en! Noen forslag til hvordan jeg kan få den til å lyse til h.d.d? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 En liten feilkobling kanskje? Det er lett å sette feil med disse smålysene. Sjekk manualen til hovedkortet ditt og prøv på nytt! Lenke til kommentar
MaG-Dr.Dre Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Har sett på det mange ganger og er 100% sikker på at jeg har koblet det rett! Lurer på om noen har erfart det samme.. :!: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har du prøvd å snu kontakten, altså bytte + og -. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Problemet er vel at det er IDE aktivitet som kommer på den kontakten, mens du har SATA disk. Ser ut som trådstarter allerede har skjønt det, men svarene her tyder på at disse ikke har lest nøye nok. Det skulle egentlig ikke være noe problem, min Asus gir SATA aktivitet på HDD LED. Lenke til kommentar
MaG-Dr.Dre Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Har koblet sata disken på sata port 1 i stedet for 0 ved en feiltagelse. Kan det ha noe å si? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Tror ikke det, men det kan vel ikke skade å prøve? Lenke til kommentar
MaG-Dr.Dre Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Har byttet dem om nå, og led'en lyser forstatt til cd-rom Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hadde akkurat samme prob selv. jeg satte hdd i kameraten min sin pc etter på satte vi den i min og det virket greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå