Compac Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Må lage til noe backup opplegg til en maskin å lurer på hvordan jeg skal gjøre dette? Tenker på Maxtor ekstern disk fra komplett (300GB), men lurer på hvordan dette fungerer..? Fins det noe programvare som man kan installerer som hjelper deg med bacup, eller fyller dette med Maxtor disken? Tenkt senarie: Man kobler til den eksterne harddisken (USB) og trykker på en "knapp" så gjøres alt det andre automatisk! Er dette ok å få til? compac Lenke til kommentar
reallars Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Dette går helt greit med den disken. Du bestemmer hvilke mapper den skal ta backup av med den medfølgende programvaren, så trykker du på knappen foran på disken, og den tar backup. Du trenger bare velge hvilke mapper første gangen du gjør det. Etterpå holder det å trykke på knappen. Mange vil nok svare i denne tråden at du bør holde deg unna eksterne maxtor-disker, men for meg har de alltid fungert bra. Jeg har akkurat en sånn som du vurderer, og den anbefales! Lenke til kommentar
Compac Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 takk for svaret! Da går jeg til innkjøp av backup system! Compac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå