Compac Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har satt opp et trådløst nettverk hos en kamerat, men sliter litt med fil/internert/skriver delig. Har en bærbar som har trådløst nettverk, mens en stasjonær som er fysisk tilkobla ruteren. Den stasjonære bruker for tiden isdn oppkobling, men adsl kommer snart. Problemer er å "finne hverandre" på nettverket. Finner den stasjonære fra den bærbare å kan hente/slette filer. Men fra den stasjonære kommer jeg ikke inn på den bærbare. Under mine nettverkssteder finner jeg den bærbare, men får ikke tilgang til noe som helst. Får ikke sett innhold eller noe informasjon. Når man trykker på den bærbare på mine nettverkssteder begynner den å "tenke" men kommer bare en feilmelding.. Noen som har noen tips? Compac Lenke til kommentar
grimsqueak Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Sjekk firewall på den bærbare. Ser ut som om den stenger for lokal fildeling. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Du har vel ikke tilfeldigvis tele2? Lenke til kommentar
Compac Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Ikke tele 2 nei... Faktisk ingen nett for øyeblikket.. den ene er som sakt koblet til via ISDN.. Har slått av alt som heter brannmur men det er forsatt samme feil.... dritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå