knut Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 TEST: HP Pavilion dv4016: Velutstyrt billigmaskin Pavilion dv4016 må kunne kalles en prisbombe av en maskin. Her får du trådløst nettverk, Bluetooth, romslig harddisk, DVD-brenner og mer, til under 8000 kroner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
px Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 gleder meg til dere skal teste litt råere laptoper jeg... *kremt* z71v Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg vil ikke kjøpe en bærbar pc med integrert grafikk. Jeg ser frem til tester av Turion med gode skjermkort. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Bra test! Kan du si noe om hvordan den er til Photoshop 8.0? Har en pappa som er interessert i den. Han er fotograf, så hvordan maskinen takler bilder og PS 8.0 er viktig. Lenke til kommentar
knut Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Om man ikke har noe mer penger enn 8 000 vil denne fungere helt fint til photoshop. Det kommer tester av bærbare med råere grafikk også, Vi har blant annet Cinet Smartbook 1300 og PS Data Tundra 1559 inne til test nå. Vi har også bestilt flere andre spennende maskiner. Det ser ut som at det tar litt tid før det kommer noe særlig Turion-maskiner, men vi håper at vi har en test med en Turion maskin iløpet av måneden. Lenke til kommentar
Hollabaloo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Om man ikke har noe mer penger enn 8 000 vil denne fungere helt fint til photoshop. Det kommer tester av bærbare med råere grafikk også, Vi har blant annet Cinet Smartbook 1300 og PS Data Tundra 1559 inne til test nå. Vi har også bestilt flere andre spennende maskiner. Det ser ut som at det tar litt tid før det kommer noe særlig Turion-maskiner, men vi håper at vi har en test med en Turion maskin iløpet av måneden. Hva med en av de nye Dell-Inspiron-maskinene? Det er jo noen av de mest solgte laptop'ene her til lands... Lenke til kommentar
knut Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Hva med en av de nye Dell-Inspiron-maskinene? Det er jo noen av de mest solgte laptop'ene her til lands... Vi har bestilt Inspiron 6000 og XPS2, men vet enda ikke når de ankommer testlabben. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hva med en av de nye Dell-Inspiron-maskinene? Det er jo noen av de mest solgte laptop'ene her til lands... Vi har bestilt Inspiron 6000 og XPS2, men vet enda ikke når de ankommer testlabben. Flott! Bra jobba. Liker tester av bærbare. Lenke til kommentar
G Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg vil ikke kjøpe en bærbar pc med integrert grafikk. Jeg ser frem til tester av Turion med gode skjermkort. Jeg hadde også vært skeptisk til integrert Intel grafikk-brikke. Hvordan er denne Intel chip'en på grafikk da? Klarer den å spille av DVD film som har mye bevegelser? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Høyresiden har også et uttall porter Dette er da vitterlig venstresiden?? Lenke til kommentar
knut Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Høyresiden har også et uttall porter Dette er da vitterlig venstresiden?? Takker, har oppdatert artikkelen nå Lenke til kommentar
sthomas Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 takk for bra test sitter nå og skriver på min splitter nye HP Pavilion dv4016 Lenke til kommentar
abrj Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hmm... Hvorfor har Komplett tatt den ut av sortimentet sitt? Lenke til kommentar
knut Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Hmm... Hvorfor har Komplett tatt den ut av sortimentet sitt? På grunn av at den er utsolgt og de ikke vet om de får inn flere. Det kommer nok nye modeller basert på det samme kabinettet iløpet av et par måneder også. Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg vil ikke kjøpe en bærbar pc med integrert grafikk. Jeg ser frem til tester av Turion med gode skjermkort. Jeg hadde også vært skeptisk til integrert Intel grafikk-brikke. Hvordan er denne Intel chip'en på grafikk da? Klarer den å spille av DVD film som har mye bevegelser? alle skjermkort klarer å kjøre filmer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå