Scix Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Skal kjøpe meg kamera for første gang, og trenger litt hjelp til å velge Skal brukes til å ta bilde av alt som kan brukes til webdesign, og andre ting som kan være gøy å ha bilde av. Har sett meg litt om, men skjønner ikke alt som står om de. Har sett meg ut noen som jeg tror jeg likte: Nikon Coolpix 5900 Nikon Coolpix 7600 Nikon Coolpix 7900 Er dette noe til greier? Hvilke er best? Burde jeg velge ett annet? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Coolpix 7600 stiller ikke helt i samme klasse som de to andre. Det er en billigutgave av 7900. Faktisk får du et bedre kamera om du velger 5900. 7600 er større, har dårligere batteriløsning (følger ikke med oppladbare heller), bildekvaliteten er ikke helt den samme som de to andre, og det ser ikke like stilig ut. Søk litt her på forumet, så ser du hvorfor jeg anbefaler enten Coolpix 5900 eller Coolpix 7900, som for øvrig er to meget gode kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå