Onyx Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hey Har trent i snart 2 år på trenings-studio. Men jeg har lyst til å gå opp i vekt nå. Har veldig stor forbrenning, så jeg må gå på do 1-3 ganger om dagen (det varierer da, spesiellt etter at jeg har stått opp, da må jeg først gå på do, etter at jeg har spist kommer det igjen...) Har tatt proteindrikke som jeg blandet selv, men må da gå veldig ofte på do! Hvorfor det? Jeg vil ha noe som har litt bedre effekt. Har hørt at karbo-drikk ar bra for vekt-økning. (Har lyst også til å få litt fett på meg, slik at jeg har noe å ''trene'' med!) Går på Idrettslinje, så kan om trening av kroppen, men kosthold? Hva slags karbo-drikk bør jeg velge fra ProteinFabrikken.no? Kom med gode tips og\eller veldig gode erfaringer...! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) dobbeltpost! Endret 6. mai 2005 av Kenny000 Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Proteiner setter litt fart på forbrenningen. Jeg ville testet følgende produkter dersom du vil øke i vekt. Men ingen av disse hjelper noe særlig til å øke fettprosenten din. Hva med å spise masse digg og fetende mat. Is og sjokolade er personlige favoritter http://www.tn.no/shop/shopexd.asp?id=565 http://www.tn.no/shop/shopexd.asp?id=18 http://www.tn.no/shop/shopexd.asp?id=518 Proteiner kommer i tillegg til dette.. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 det viktigste er å spise endel mer enn du forbrenner, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Formel 80 er en bra protein-blanding som jeg har fått anbefalt av en kostholdsekspert.. aner ikke hvordan denne påvirker vekten, men... for positiv vektøkning, bør du ikke digg festmat is og sjokolade som kenny000 foreslår sats på no fisk eller no sunt og fett.. selv om fisk ikke smaker godt Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Om å spise vanlig mat i store mengder blir et ork kan jo du rett og slett gå over til karbo-shakes. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Riktig, tilskudd er i min mening optimalt kun når du har et godt kosthold fra før. Du m årett og slett gjøre slik som Prebo sier. Hvis du har problemer med proteiner, så kan det nevnes at en liter melk inneholder 33 gram. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg var 65kg tung før jeg begynte med protein, gikk opp 5kg på under en måned, og ligger nå stabilt på ca. 72kg. Tar da proteinshaker pulver + melk) 2-3 gager om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Spis masse mat, og spis mange måltider om dagen. Gjerne 6 stk eller mer. Proteinshakes er genialt, enkelt og greit pluss at det er billigere og mindre stress enn å få i seg "ordentlig" mat 6 ggr om dagen. Karboshakes har jeg ikke prøvd og har ingen erfaring med heller... Svært godt mulig det har noe for seg for folk som skal opp i vekt. Protein funker uansett;) Kreatin er jo en sikker vinner, men det er en del som ikke liker det fordi det binder vann i musklene og man derfor kan føle seg litt "tyngre". Ligg unna sukker og salt etc som binder vann i kroppen og får deg til å se oppblåst ut;) Ingen vits å prøve å få mer fett. Eneste som skjer da er at de legger seg som et lag utenpå musklene dine og gjør at de ikke kommer skikkelig frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå