osmundsen2005 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei jeg og en kammerat driver og bygger en pc, men vi vet ikke helt hvordan vi skal vikse av- på knappen (vi bygger kabinett selv) Noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 kjøp en bryter på www.elfa.se og lodd på ledningene til den gamle bryteren Lenke til kommentar
osmundsen2005 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Takk for tipse! Men kan du gi en direkte link, finner det ikke:( Off topic: Forresten stilig kabinett du har lagt, jeg og en kammerat driver også på med det samme! Du sa du fikk en silentx vifte, kunne du velge? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) dobbelpost Endret 6. mai 2005 av Slettes-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 yes, jeg kunne velge akkurat hvilken jeg ville ha. men hvis dere vil bli sponset, så burde dere ha en worklog! tusen takk for rosen Her er link til en meget fin bryter etter min smak : http://www.elfa.se/se/index1.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå