Wobokel Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) DENNE TRÅDEN ER KUN FOR FOLK MED EN ELLER FLERE ADVARSLER!!!!!! Dette er Hw's bakgate hvor de skumle typene møtes og diskutere det skumle typer diskuterer. Hva gjorde du for å få en advarsel? Jeg syns min advarsel var ufortjent. Jeg lagde bare noen tråder under humor eller annet ( husker ikke helt hvor) hvor jeg tok opp høyst aktuelle emner. Det dreide seg f.eks. om: Hvor lenge sitter du på do? Synger du i dusjen? Liker du blåskjell? Det var stor respons på trådene tatt i betraktning den korte tiden de lå ute før de ble stengt. Endret 6. mai 2005 av Wobokel Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 fikk en advarsel på 10% pga jeg svarte på noe jeg følte var ett direkte angrep på min person. samme faen, langt igjen til 100%. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg har ikke advarsler! (lengre *host*) Men, jeg er GANGSTAHSHITYO så jeg driter i hva dere unger sier om at jeg ikke får være her. Fo shoe! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har 20% En fordi jeg hadde et øyeblikk av dumhet. En annen for spam (jeg synes ikke det var spam, men) Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg kalte en guttunge "utrolig veslevoksen, naiv og arrogant." Har det ikke vært noen slike tråder før? De ble kanskje stengt. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 jeg har 60 blitt utestengt 2 ganger og jeg har bare noe og 300 inlegg jeg er gansta shit Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har det ikke vært noen slike tråder før? De ble kanskje stengt. Det ble den, og jammen blir ikke denne også stengt. Tror kanskje noen har misforstått poenget med advarsler. Det er ikke tøft, og det er ikke "gangster". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg