Kjetil Lura Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Quote: sosohal skrev (2002-07-17 22:43):Jeg er så anti-bil som det går an å bli. Men må seff ha bil for det. :wink: Alle kompisene mine sier "Den bilen er fin" Og da ser jeg slik ut: :???: Ja for meg er en bil et hjelpemiddel så eg kan komme meg fra a til b. Er derfor eg kjøpte den bilen eg har idag, Men den er meget bra. Lenke til kommentar
runeb Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Er ikke noe spesielt bilinteressert, nei. Men jeg eier nå en kvart Toyota Landcruiser med ødelagt motor som står i Australia... Firehjulstrekker er morsomt! Bilde her: http://rune.krokodille.com/Front.jpg [ Denne Melding var redigert av: runeb på 2002-07-17 23:40 ] Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Har litt lyst på en GMC syclone. http://www.syclone.org Lenke til kommentar
hurst Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 GMC Syclone (/Typhoon) er kule biler! 4hjulstrekk og turbo med intercooler gjør sitt til at det går raskt i aksen De hgar vel rundt 260 hester originalt hvis jeg ikke husker feil.. Vil heller ha en slik jeg (fin bruksbil det): 1987 Buick GNX Lenke til kommentar
Per Olav Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Bilinteressert, ja! Selv har jeg nylig realisert guttedrømmen (er bare 22 da) og investert i en 1992 GMC Typhoon. Og, ja det er en investering, de bilene holder seg i pris :smile: Jeg storkoser meg bak rattet, da V6'eren brummer på 1500 o/min, og turboen bare ligger å småsurrer. 0-100 på 5 sek er heller ikke å forakte Var noe forandring i forhold til den gamle Mondeoen. Skulle gjerne lagt med noen bilder her, men skjønner ikke helt hvordan det fungerer Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Quote: Per Olav skrev (2002-07-24 23:11):Bilinteressert, ja!Selv har jeg nylig realisert guttedrømmen (er bare 22 da) og investert i en 1992 GMC Typhoon. Og, ja det er en investering, de bilene holder seg i pris :smile:Jeg storkoser meg bak rattet, da V6'eren brummer på 1500 o/min, og turboen bare ligger å småsurrer.0-100 på 5 sek er heller ikke å forakteVar noe forandring i forhold til den gamle Mondeoen. Skulle gjerne lagt med noen bilder her, men skjønner ikke helt hvordan det fungerer Ja det er en stilig bil det, Men den ville blitt fordyrt for meg å bruke til jobb. Men er ikke enig med deg at bil er en investering som holder seg i pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå