S-Blazer Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Ja, du leste richtig! Hvor mange av dere er interresert i bil, eller råner ute på veiene? Selv innrømmer jeg at jeg liker meg i min riskoker. Pynter på den og behandler den som om den var kjæresten min. (vask og polering rimelig ofte, og behandler lakken hvis den er stygg) Styling....Ja absolutt!! Bilmodell: 1991 Honda Civic 16V 1.3ltr 75hk Hvit bil 15" 195 dekk CRX VTEC interiør Striper langs panser+siden (rødt,gult og blått) Senket 80mm(!!) Øyelokk om 1 uke Snart trimmet motor eller VTEC motor =D S-Blazer (med logo på bilen) Egentlig ganske offtopic, og nettopp derfor er denne lagt i offtopic seksjonen :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 S-Blazer Har og en riskoker, En toyota yaris 1.0 70HK 99modell med autoklutsh. Den er eg meget fornøyd med, Meget billig i drift kun 0.5 på blandet kjøring. Det er nå ikke en dame magnet då men hvem bryr seg om det. Kjetil Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Jeg er. Har en Mazda Rasarbil. Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Me me me me!!! Driver en side (www.evo.no) hvor jeg skriver litt om biler, selger utstyr for prestanda- og effektmåling og gjør prestandamålinger for folk. Super unnskyldning for å bli med ut og prøve fine biler :smile: Jeg har en '97 mod Golf GT TDI 110hk (tenk på det som en Golf GTI med dieselmotor, og før du ler så er den raskere enn de fleste tror), senket med Eibach fjærer og Bilstein dempere og 7,5x17" med 205/40 Dunlop SP9000. Tips - hvis dere leser mye blader så er det lurt å abonnere på bladene fra USA - jeg fant ut at et blad jeg betalte 88kr for på narvesen koster $45 (350kr) i året! Lenke til kommentar
krille Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Heh Har verken bil eller førerkort, enda jeg snart nærmer meg 30 Aldri syntes det var noe stas med biler.. kjedelig rett og slett. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 krille Du spare en del kroner du ved å ikke ha en bil eller motorsykkel. Men om eg hadde mistet lappen nå da ville eg fått store problemer, Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Snufs, savner min 92' Pontiac Firebird og 91'Kawasaki Ninja600R. Måtte desverre selge begge pga. flytting.. Ikke noe var som Firebird'en med sommerdekk på et fint lag med nysnø :smile: Bakhjulsdrift simpelthen rocker!! For dere som liker å modde bil: sjekk denne linken he-he http://www.tweak3d.net/tweak/taurus/index.shtml [ Denne Melding var redigert av: Vice på 2002-07-11 22:07 ] Lenke til kommentar
S-Blazer Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 *hirr* jeg sier bare en ting. Kom på shell på strømmen (lørenskog) vi er norges mest harry rånere Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 er stor fan av Chevrolet Corvette 1969 removable hardtop bilder: forfra flere fine bilder hvis jeg ikke får tak i en sånn lekker bil som det (eller bare skal ha et hverdagskjøretøy ) : Mitsubishi Galant Bilder Den er mest elegant som sedan, men råest som stasjonsvogn -se fronten på den! rå som fy! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 I tvil om dette hører hjemme i et dataforum, men likevel: Har faktisk fortsatt bildilla, tiltross for at jeg stygt nærmer meg 55! Men må ta til takke med en Mondeo V6, som i allefall følger Golf VR6 og Volvo S40 til døra! Men drømmen er jo en Audi S4 da, om jeg engang vinner i Lotto! Når lyset skifter fra rødt til grønt, er jeg tjue igjen! Og vil alltid være det, så lenge jeg lever.... Lenke til kommentar
S-Blazer Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 Skrue: En vis kamerat av meg sa en gang: "Oans a råner, alweis a råner" (Once a råner, always a råner) Selv om du gjemmer deg bak kona og ekteskapet for resten av livet ditt, har du alltid litt lyst på å sette deg i go'bilen en gang iblant for å svi litt gummi :wink: (har jeg rett eller ikke? Men flere innlegg takk =) Trodde ikke det var såpass mange av "oss" engang her inne :razz: S-Blazer Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Hei! Har ikkje så mykje "dilla" på bil som ein eg gjekk i klasse med i 9år.Han hadde 4-5bilar da han gjekk 4klasse barneskulen. Ser vel mest på bilen som eit greit framkomstmiddel. Sjølv om eg gjerne kunne tenkt meg ein Aston martin v8ér.Såg ein slik bil da eg var i St. Jose på den franske rivieraen for nokre år sidan.. Elles hadde det vært kjekt å hatt tre bilen som var cabrole og som tidligare tilhørte Kåre Vallebrok. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 kansje jeg skal holde kjeft, men jeg har en 00/01 passat 1.6 ( (: ) med 100 (!!) hester som faktisk spinner på 2 en sommer dag og flater ut på ca 210.... men snart (2år) så skal draumen stå på garden... Audi A6 Avant 2.5 tdi Quatro hehe... tenker jeg skal rocke ja.... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Skrue Min drøm om er en Lexus sc 430, Men eg må vinne i lotto først http://www.lexus.no Kjetil Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Må inrømme at Lexus har skjerpet seg med årene. Før var det jo kun Mercedes-kloner i stallen. Til tross for at jeg hater SUV'er er faktisk Lexus RX noe av de mer pene SUV'ene som finnes. Og med SC har de endelig klart å lage noe som faktisk ser ganske sporty ut (Selv om den kan minne om en krysning av Audi TT og BMW Z3). Men når alt kommer til alt så er jo Lexus bare en litt mer påkostet Toyota.... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Den 2002-07-12 14:58, Vice skrev:Må inrømme at Lexus har skjerpet seg med årene. Før var det jo kun Mercedes-kloner i stallen.Til tross for at jeg hater SUV'er er faktisk Lexus RX noe av de mer pene SUV'ene som finnes. Og med SC har de endelig klart å lage noe som faktisk ser ganske sporty ut (Selv om den kan minne om en krysning av Audi TT og BMW Z3). Men når alt kommer til alt så er jo Lexus bare en litt mer påkostet Toyota.... du sliter med da?? "skjerpet seg med årene"??? desuten er det lexus GS som er finest... det eneste lexsus og toyota har i felles er eiere (toyota eier lexus.. men dere maa huske at crystler eier Mercedes )... og hva er egentlig galt med toyota ... det at de ikke ruster ?? motoren aldri streiker??(som audi..) skal selv kj0pe meg en toyota camry (1998 eller 1999 model).. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Kebab GUD skrev (2002-07-12 19:50):Det eneste lexsus og toyota har i felles er eiere (toyota eier lexusog hva er egentlig galt med toyota ... det at de ikke ruster ?? motoren aldri streiker??(som audi..)skal selv kj0pe meg en toyota camry (1998 eller 1999 model).. Det er meget bra biler, Har du prøvd den nye camry'en 2.4L Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Den 2002-07-12 09:22, S-Blazer skrev:Skrue: Selv om du gjemmer deg bak kona og ekteskapet for resten av livet ditt, har du alltid litt lyst på å sette deg i go'bilen en gang iblant for åsvi litt gummi :wink: (har jeg rett eller ikke? Det stemmer nok mistenkelig bra ja! Attpåtil er jeg også veldig lett å erte opp, og lar meg ikke be to ganger om en eller annen ypper seg! Og har ved flere anledninger blitt reddet av turtallsperra, heldigvis! V-seksere er dyre. Btw; Det er jo ikke langt fra Furuset, til Shell på Strømmen.... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Den 2002-07-11 22:44, sjanten skrev:er stor fan av Chevrolet Corvette 1969 removable hardtop bilder:forfraflere fine bilder Du har meget bra smak når det kommer til biler sjanten. Til og med riktig årsmodell Problemet med '69 modeller er at de enten er totaltvrak eller svindyre :sad: Lenke til kommentar
candymann Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Såå, min bil eier alle deres sammen!! hehe BMW Alpina B3 3,0 300 kickin' horses...... http://www.users.wineasy.se/aahl/e36.html men min er "factory tuned" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå