The Prodigy Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei, Har et par spørs vedr dette kabinettet.. Chieftec BX-03 Chieftec BX-03 Strømforsyningens vifte som ligger bak..lager mer varme enn kjøle.. Når jeg holder hånda bak så kjenner jeg varme komme ut..Og merker ikke stort at den vifta kjører, heller ikke at det kommer stort luft... Skal det være slik..? Hvor kan jeg evt endre hastighet på Strømforsyningens vifte..? Det er ingen andre vifter i maskinen enn denne Strømforsyningens vifte og cpu vifte... Trengs det andre flere vifter?? Det er plass til minst 4 i kabinettet.... Forresten det er en ny kabinett og nye hardware.... Takker. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det er vel en god ting at varm luft kommer ut bak på pc'en for det er jo det vifta skal, blåse ut varm luft så kald luft kan komme inn fra front eller sidedøra. Men det kan kanskje være greit å ha en 92mm vifte på harddisk og en 120mm vifte bak på kabinettet. Du anskaffer deg de som er mest stillegående. Alltid kjekt å ha god kjøling http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302079&cks=PRL"]92mm (23dB) 120mm (16.5dB) Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 En ny pc har "krav" på kabinett vifter det at det kommer ut varm luft av psu er posetivt, men annskaff et par 120mm vifter. sett en i toppen og en i front, og kanskje kjøp ei vifte til å ha bak også. PS: sørg for å ha mer vifter som blåser inn enn ut (løser støv problemet) Lenke til kommentar
slez Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Har samme kabinettet jeg. Jeg har 120mm bak og 2x 90mm i sidedøra. Er ikke noe varme, kjøpt deg et par vifter. Endret 8. mai 2005 av slez Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 har samme kab har også 2 80mm bakk pluss en stor 120mm i strømforsyningen tenker og kjøpe to 80mm til til og ha i front! me tanke på klokking. ellers grei kjølling Lenke til kommentar
Chieftec2k Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 jeg har bare cpu vifte....å tempen på cpuen min ligger konstant på 35 og 45 under spilling.....inni kassa er tempen konstant 32 grade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå