Saddlefall Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Kom over denne på GamersHell... Han her vet hva han skal gjøre må jeg si, men ikke så ufattelig imponerende da, eller er det? 16 minutter bruker han eidt: Bare main questen vel å merke, han løper og tar siste bossen for å si det sånn http://www.gamershell.com/download_9021.shtml Endret 6. mai 2005 av Saddlefall Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 *laster* undres på hva som får folk til å lage slike "done quick" filmer Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hm...lasta ned, men får bare en lydfil, skulle det ikke være film da? Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Den filmen vart faktisk sabla Imponerende... Hadde alderi tenkt at det gikk ann å gjørra det så fort.. Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hehe ja det var ganske heftig - dog jeg trodde han ville gå gjennom spillet via småquestene og ikke bare gå rett på hovedfienden. Men likevel morsomt å se =) Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Noen som kan hjelpe el? Lasta ned fra det svenske mirroret, men får bare spilt av lyden... Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Det har sikker noe med codecen å gjøre - Du kan prøve å laste ned VLC-player. Den kan spille en drøss med ulike formater - selv om du ikke har innstallert noen codecer i det hele tatt. Endret 6. mai 2005 av Zatôitchi Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Noen som kan hjelpe el?Lasta ned fra det svenske mirroret, men får bare spilt av lyden... Kanskje du trenger en codec!? Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Oi syyykt for en fart da... men hva er det egentlig han gjør da? Fortifier intelligencen til over 8000.. levitation osv.. Imponerende, dog kjedelig å spille på den måten. Men personen har sikkert runda spillet på normal måte mange ganger også. Ser jo at han vet hva han gjør. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 codec? prøver å laste ned den media greia nå jeg... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Den funker i VLC! Han viste jo kva han skulle gjere da. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Selv om han dreper dagoth ur så har han så absolutt ikke rundet morrowind. Han har utført hovedoppdraget Men det er sikkert ganske imponerende da! *holder på å laste ned* Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Han (hun) har spilt før ja! Snedig taktikk, fortify Int 8000, fortify luck 700 osv til han var uslåelig. Han visste hvor ingridiensene ble solgt. Sikkert artig å prøve på noe slikt etter man har lagt ned noe tid på spillet. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Fikk det til å funke nå... Men det er no fucka med skjermen min så det er helt mørkt... Er dagoth ur en kar? Hva salgs type er han da? Har du runna main questen når du har tatt han? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Oi... Det der har ikke jeg tengt å prøve på... Ikke enda ihvertall. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 ...Har du runna main questen når du har tatt han? Ja. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Har ikke tenkt å se noe slikt før jeg har runna spillet selv, men kan bli moro da Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 noken hjelpe meg, den stopper på 99% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå