hds Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Btw, hørt at Jack O'Neill skal være med i 2 episoder av Atlantis. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): De møter visst på en fiende lik The Replicators, så de trenger eksperthjelp La det jeg vet om de to episodene i spoilertag eller hva det heter i tilfelle noen her ikke vil vite hva de handler om. 6224340[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Og 5 episoder av SG-1, blir mye koselig stunder med O'Neill with 2 L's Ville ikke klikke på spoilern, men så alt siden den var kort når jeg fast klikka. Heldigvis ikke noe alt for avslørende, og fikk meg bare til å glede meg mer. La en ting jeg snappa opp i skjul, slik at ikke folk blir oppgitt Endret 2. juni 2006 av hds Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 de begynner vel ikke før i juli, så jeg får ikke 2 uker til å stemme akkurat.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Halvannen måned er nok mer riktig, 14 juli er vel startskudd for sesong 10. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Stargate er utrolig bra! Det tar virkelig av i sesong 5(?) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): når de får bygget Prometheus og kan begynne med utforsking av verdensrommet og ikke bare planeter. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Da har stort sett all min fritid siden jeg kom hjem fra TG vært brukt til å se på Stargate SG-1 og Atlantis, og jeg kan ikke vente til henholdsvis sesong ti og tre blir tilgjengelige. 6218404[/snapback] hehe jeg dro gjennom frascape først go har ikke kommet lenger en slutten av s7. men det er jo like greit så slipper jeg kanskje å vente så lenge Egentlig litt artig med både Claudia Black og Ben Browder i s9 hehe. Lenke til kommentar
hds Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Nei jaggu har jeg ikke sett feil shit happens Ble litt lei meg nu, nå som jeg har havra meg nesten gjennom SG:A s2 og SG:SG-1 s9 bare for å være klar til akuratt det begynner på nytt. Jaja bare finværet holder seg så Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 The Wraith kommer nok til å holde seg i Pegasus, men at skipene til Ori kan bli et problem.... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Alt man så de siste fem minuttene av sesong ni var jo Ha'tak-skip og Korolev som ble sprengt i fillebiter Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 hey hey hey, skal dere diskutere akutelle ting som dette, lag en egen tråd med spoilers, og prøv å hold denne fri for det. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 hey hey hey, skal dere diskutere akutelle ting som dette, lag en egen tråd med spoilers, og prøv å hold denne fri for det. 6231586[/snapback] Oppfattet, og utført. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 4 dager igjen Flere som gleder seg eller? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg gleder meg sykt til å se videre på stargate! For de som er litt mere hardcore stargate fans, så finnes forøvrig siden www.gateworld.net Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Gleder meg til fortsettelsen nå ja. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Må vel ta meg et maraton på sesong 9 nå før det starter opp igjen. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 du har mye å glede deg til. *skulle ønske jeg også hadde måttet pløye meg igjennom en sesong på 4 dager* Lenke til kommentar
ersa Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Har sett den allerede, men tenker å se den igjen før sesong 10. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Når sendes de nye episodene norsk tid? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Sendingen startet 03:00 (SG-1) og sendingen til SG-A starter 04:00 Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Synes moderatoren, som tilsynelatende har slettedilla, kunne ta å slette denne tråden istedet, som er viiiiiilt off topic. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Da var episodene på vei, skal kose meg med dem senere i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå