Smirnoff Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Tja, det blir jo billig hvis man kjøper bootlegs. Men den offisielle utgaven får man nok ikke 8 sesonger av til 1000,- Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 koster ca. 600pr. sesong i norge http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.as...=MGMV1001607DVD noe blilligere fra amazon Lenke til kommentar
hds Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 koster ca. 600pr. sesong i norge http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.as...=MGMV1001607DVD noe blilligere fra amazon 6028488[/snapback] Å kjøpe i norge er BS, da ville jeg heller kjøpt meg en flybilett med Ryan Air til england og sett en fotballkamp el og kjøpt dem for 30 £ som er ca 360 per boks i butikk som jeg så. Noe som betyr på 8 bokser sparer man 800 kr (billigste pris jeg vet om er 460). Si man får billettene til 1 kr eks avgifter så blir det 300. Da har man 500 som rekker til fotball kamp og kanskje et måltid Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 tar uansett for lang tid før de kommer til norge, jeg bestiller dem fra amazon.com på sone 1 kommer på ca. 350-400 med frakt og moms, eneste problemet er at det tar faen meg 3-4 uker å få den Lenke til kommentar
McNaughty Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 hmmm... jaja.... sånn kan det gå... var akkurat oppe på Spaceworld...bare for å sjekke.... det var jo kanskje et håp om at det kunne være.... (ingen av dåkke som hjalp meg? ) men uansett....snakk om selveid... :S jaja.... blir vel et lite nettkjøp.... klare ikkje å vente i ein mnd! men takk alikevel! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 DVD Galeriet i Bergen har sesong 1-8, de skal ha 499-699kr for de. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 siden vi har en fin SG diskuson gående. hvilken rase liker dere best. personlig digger jeg Asgard. og spesielt Thor.. Lenke til kommentar
barvini Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg synes the Nox er fete jeg. Synd man ser så lite til de. Lenke til kommentar
McNaughty Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 tja... vett ikkje heilt eg... vett ikkje om eg har ein sånn "yeij!" følelse om noen av rasene.... asgard e jo fett som faen og nox med sin "The young does not always do as they're told" style etter et par minutters vurdering så har eg kommet te at asgard e nok rett og slett nice hehe.... noen som vil fyre opp ein poll? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 quote fra thor lets hope this is the last footware to fall Lenke til kommentar
W Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 personlig digger jeg Asgard. og spesielt Thor.. 6037239[/snapback] Enig! Lenke til kommentar
hds Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 The Goa'ulds, Baal er en sneaky bastard. Håper vi snart får hilse på "The Furlings" Lenke til kommentar
McNaughty Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 fant forresten stargate på DVD (godt utvalg ) på www.play.com til en knaknde pris jess, jess... The Goa'ulds, Baal er en sneaky bastard. hmmm....tja..........vett nå ikkje heilt Lenke til kommentar
McNaughty Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 joda... har tenkt på det... men tvile alikavel på at det komme opp i mer enn 500 spenn.... eller.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 de til £24 kommer på ca. 350.- etter moms og gebyr. har bestillt 2-3 sesonger derfra Lenke til kommentar
VbD Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 personlig digger jeg Asgard. og spesielt Thor.. 6037239[/snapback] må si meg enig der ja ah, hater å vente mellom sesonger , spesielt hvis det er cliffhangers Lenke til kommentar
McNaughty Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 MHM!! Her seriøst sett de 5 første sesongene 2 ganger!! med et års mellomrom... dette fordi jeg ikke har sesong 6-> argh!! men, men... skummelt med masse moms da... men det e uten tvil verdt det... den burde komme snart nå då ska det bli liv *synge* joy to the world 'cause S....G....1 has come... ! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det gleder et sg-1 hjerte at man finner tråder som dette. Har fulgt med serien i 5-6 år nå, kom vel inn i sesong 2 eller 3 trur jeg.. Har hele tiden ventet til sesongen er ferdig og ser da maraton, det er etter min mening eneste måten å se en slik serie på.. Serien er genial, men som noen sier, den tar seg opp og blir bare bedre og bedre. SG-1 er fullt på høyde med Babylon 5 og farscape.. Selvsagt er det perioder der det kan se ut som de har gått tom for ideer, men så tar den seg opp igjen. Mener det er en slik periode i sesong 5, var da redd serien skulle ende.. Jeg har som leveregel innenfor serier å gi dem opp om serien varer mer enn 2-3 sesonger, men denne kan bare fortsette.. Ihvertfall så lenge dem klarer å holde kvaliteten der.. Lenke til kommentar
McNaughty Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) har dåkke sett filmen? så den ein gang..fant den på ein VHS som lå å slang... likte den;) plutselig dukket det opp ein serie...det va bra det! Det gleder et sg-1 hjerte at man finner tråder som dette.(...) ele tiden ventet til sesongen er ferdig og ser da maraton, det er etter min mening eneste måten å se en slik serie på. helt enig der asså følger også med på 24...grusomt mellom hver episode... men, men.... tar bare et par dager å se ein SG-1 sesong da... Endret 12. mai 2006 av McNaughty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå