petrus764 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) da braker det løs EDIT: fy faen så bra, også må jeg vente til Juli for fortsettelsen Endret 11. mars 2006 av p-trus Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 jeg blir gal av og vente, å det har bare gått en dag Lenke til kommentar
W Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hihi, har ikke sett sesong 9 enda jeg. Virker som jeg har mye å glede meg til. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 det skal jeg love deg. en av de bedre sesongene den ja Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 jeg laster ikke ned SG episoder, venter til hele sesongen kommer på dvd. altå ca. september i usa. liker å se hele på en gang Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg har nok dessverre ikke slik selvdisiplin. Må se det i det øyeblikket det er tilgjenglig. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 samme her. er veldig utålmodig av meg Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) jepp.. har ikke sjangs til å vente jeg heller! Til nød har jeg klart å vente en uke ekstra hvis det har vært en dobbel episode slik at jeg får se begge samtidig.. Men det er ikke lett det heller.. Jaja nå er det 4 mnd med venting.. blir å se igjennom gamle favoritt episoder nå da.. Endret 13. mars 2006 av ZanZel Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har fulgt med SG:Atlantis i 2 sesonger nå, og liker serien veldig godt. Ikke fornøyd med andre sesong, sammenliknet med s1, men det er fortsatt spennende. Har derimot lyst å se litt av Stargate SG-1. Ble sjokkert da jeg så at det var 9 sesonger. Ikke så enkelt å gripe fatt i. Bør jeg prøve å få tak i hele sesong 1 eller? Går det greit å begynne på s8 eller 9? Liker å se ting fra begynnelsen da, men fryktelig vanskelig å finne episoder fra de første sesongene. Har ikke tenkt å kjøpe, så får vel laste ned. Men noen tips? Ingen som har en kort oppsummering av s1? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) SG-1 og Atlantis henger litt sammen, så det lureste hadde vært å se SG-1 opptil begynnelsen av sesong 8 og så se Atlantis samtidig etter det. Det er ikke helt nødvendig, men kan klare opp småting i serien (pluss at å se Atlantis først, kan spoile en del av hendelsene i SG-1) Endret 13. mars 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
ersa Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg så selv halve sesong 1 av atlantis før jeg fikk lastet ned SG-1 sesong 1 og 2. Så lastet jeg bare videre ned når jeg kom videre. Det var ikke noe problem å finne på noen av de større torrentsidene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 dette er serier man MÅ ha i hylla, pluss at man da får meg seg komentator sporene Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Tja, kommentatorsporene er ikke så viktige for meg, men så har jeg egentlig aldri vært noen "filmbuff" på sånn måte. Jeg er bare glad jeg får se episodene jeg. Men må vel kjøpe seriene etterhvert, såpass skylder vi nok hjernene bak dem. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) jepp. jeg sverger på det at den dagen jeg har penger nok til overs skal jeg kjøpe alle sesongene av stargate. btw. går det an å få alle sesongene med norsk tekst? EDIT: siden jeg ikke har mer stargate å se, begynner jeg med Farscape. det er Ben Browder som har hovedrollen der, han som spiller Mitchell i SG-1 Endret 13. mars 2006 av p-trus Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg starta på sessong 1 denne uka.. så sinsykt genial serie! må skaffe alle sessongene på dvd.. noen som har en ca pris på hva det vil koste for sessong 1-9(?) ?? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 http://www.platekompaniet.no/sok.asp?frmqu...e&mediatype=all Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 det var litt dyrt... ville vurdert å kjøpe det fra play.com i stedet da jeg.. selv om det kommer over 200kr grensen... så ser det ut som det er billigere derifra allikevel.. hvertfall på en del av sesongene.. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 merket at alle på platekompaniet var Sone 1 skulle hatt sone 2 da , og helst med norsk tekst også Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 alle som ser Alantis bør jo se ALLE sesongene til SG1 først, McKay dukker opp i SG1 i sesong 5 eller noe, det er utrolig mye backstory, alt fra hvordan de fikk naqua generatorer til de store romskipene osv Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 er enig i hvordan man burde se serien.. først sg1 og så atlantis.. merket at alle på platekompaniet var Sone 1 skulle hatt sone 2 da , og helst med norsk tekst også play.com har hvertfall sone2.. norsk tekst så det desverre dårligere ut med... tror kanskje man ikke får tak i det ? i og med at platekompaniet selger sesonger i region 1.. og de er det hvertfall ikke norsk tekst på.. Men er ikke sikker på det altså.. ser litt håpløst ut bare.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå