JBlack Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Hey, den gamle tråden min er vekt til live igjen. Må si at et par av de første episodene var miserable, men det ble helt klart bedre etter hvert. Litt opp og ned, men helt klart verdt det for en sci-fi fan. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) følge epguides.com så kommer første episode 6 juli, men det er vel på amerikansk tv. Er vel slik at at det er en kanadisk kanal som sender det først så kommer nok noe tidligere. Det er sesongstart i juli så det kommer nok ingen episoder fra sg1 ses10 eller atlantis ses3 før det.. Det du tenker på med at noe blir sendt før, er når de tar pause halvveis inn i sesongen.. da er det en kanal som fortsetter å sende.. I år sendte de bare atlantis ses2.. så den er ferdig nå.. mens sg1 ses9 går "bare" på sci-fi channel og der er det fortsatt 3 episoder igjen.. Endret 19. februar 2006 av ZanZel Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 liten bump men noen som vet når kommer s03 av Atlantis kommer? 5627822[/snapback] Kommer nok ikke før etter sommeren... er de jævla kanadierene som ødla alt .. du får nøye deg med resten av sesong9 og BSG imens.. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Battlestar Galactica falt liksom aldri i smak til meg. er ikke spesielt fan av scifi, men stargate fanget virkelig min interesse. kan også se star-trek, men thats it. eller gleder jeg meg til 24 s05 kommer til norge, men det har ikke så mye i denne tråden og gjøre EDIT: nei nå må jeg se en episode stargate Endret 20. februar 2006 av p-trus Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Er like hekta på SG-1 i dag som jeg var da jeg begynte å se serien for halvannet år siden. Skulle egentlig begynt på den i 2001, men ville vente til den var gått ferdig, hehe. Lite visste jeg da om hvor lang den skulle bli. :!: Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 skulle ventet til den ble ferdig jeg også.. for det er ikke gøy å vente på hver eneste episode hele tiden.. og i tillegg til det må man vente på de nye sesong-premiærene og når de de tar seg juleferie i et par måneder.. blir alt i alt mye venting.. men så er det verdt å vente på også da! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 måtte se sesong 8 igjen, Reckoning 1 & 2 samt Threads er liksom slutten på noe som har sakte bygget seg opp gjennom 8 år, og noe som 180 epsioder. men serien er ikke slutt at den grunn Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 omg.. sesongavslutning på fredag, fy faen så spennede det er. men de burde ikke ha sløst bort hele siste episode på historien Vala hadde og fortelle. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Nåja.. syns den ep var grei.. det var jo temmelig viktig info som hun fortalte da!.. men glede seg til helgen utentvil ja.. det kommer til å bli rått!! Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) det skjer vel det samme som vanling, i slutten av episoden kommer fienden også står det "to be continued" og i første ep. av neste sesong sier teal'c "and now, the conclusion" Endret 7. mars 2006 av p-trus Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hehe.. ja .. Skal ikke se bort i fra at det er akkurat slik det blir! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hater ventetiden imellom sesonger. 4 måneder. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 mhm.. værste jeg vet. det hender at jeg koser meg med sesong 7 i mellomtiden da. den siste sesongen når alle de originale medlemmene er med på sg-1 og general hammond er med. bare jeg som savner hammond og o'neill eller? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Vil heller anbefale Battlestar Galactica - enormt bra serie! Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 hva om vi ser begge? synes btw. stargate er best Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 bare jeg som savner hammond og o'neill eller? 5717751[/snapback] Savner dem jeg også. Er ikke det samme uten O'Neills gullkorn. Selv om de iallefall forsøker å gi Ben Browder noen gode linjer, så synes jeg ikke han leverer med hjertet slik som RDA gjorde. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg har også lagt merke til det litt... jeg synd det blir feil når de prøver å gi mitchell samme type gullkorn som o'neill hadde.. syns de heller skulle latt han utvikle seg på sin egen måte isteden for å bli en o'neill klone.. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 vitsene til o'neill var så tørre at jeg lo hele tiden husker en gang teal'c skulle fortelle en vits, som ingen lo av. men jeg lo som faen. (var om om en "dum" Goa'uld system lord's vakter og to smarte Goa'uld vakter) slik som norsken, svensken og dansken. lo også i s04 når teal'c og o'neill var de eneste som merket at de samme ti timene begynte på nytt igjen hele tiden, også tok de med seg golfsettet ned til gaterommet og slo golfballer gjennom stargaten så sa teal'c "i belive that is a new record, o'neill" :!: Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 lo også i s04 når teal'c og o'neill var de eneste som merket at de samme ti timene begynte på nytt igjen hele tiden, også tok de med seg golfsettet ned til gaterommet og slo golfballer gjennom stargaten så sa teal'c "i belive that is a new record, o'neill" :!: 5717898[/snapback] Den episoden der er dødsfet! da skjedde det mye gøy.. lo godt hele veien!! Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) hammond: cournal o'neill; what the hell are you doing? O'neill: general, in the middle of my backswing :!: Endret 7. mars 2006 av p-trus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå