Gunfreak Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 jepp tv3 viste bare sesong 1, som faktisk slutter en en jævlig spenende cliffhanger. så da måtte jeg bare kjøpe sesong 2, og så måtte jeg bare kjøpe tredie osv osv. og nå sitter jeg og venter på sesong 8.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Damn 8 sesonger. Skal si de holder på lenge. Met tanken på at hver sesong sikkert inneholder 22-24 episoder Jeg har sett en del episoder om SG-1 på TV3 for en del tid tilbake og var go dunderholdning det men finns det ikke flere varianter av SG da? Altså ikke med Richard Dean Anderson i spissen? Forresten så synes jeg at Stargate filmen med Kurt Russel var ganske bra jeg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jo, de har laget Stargate Atlantis også. Den begynner vel sånn ca. samtidig med sesong 8 av SG-1. Litt interessant, men hovedrolleinnehaverne er like sjarmerende som drivved. Med slim på. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Sesong 8 av SG-1 går parallelt med sesong 1 av Atlantis.. så tidslinjen er lik da i begge seriene.. syns det er skoj jeg! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hepp får du kjøpt de sesongene med norske undertekster noe sted ? Blir litt slitsomt å se 8 sesonger uten norske undertekster, synes jeg da . Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Tror de boxene de selger på play.com har det i hvertfall.. i hvertfall fra ses.3 og opp.. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Husk at disse type serier er laget for ren underholdning, derfor må man være åpen for logiske brister, dårlige spesialeffekter og noenlunde svake manus. Selv synes jeg serien er helt topp til tross for sine opp og ned. Atlantis var et kjekt konsept, men føler det begynner å miste litt av sjarmen, pluss at hovedpersonene ikke er mye å skryte av. Lenke til kommentar
tommis Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Oi oi oi! Stargate tråd Denne serien er jo utrolig vanedannende i alle fall. Enig i at ikke alle episodene er like bra. Men majoriteten er spennende og bra underholdning. Karakterene er jo det som gjør serien, hvis man ikke liker de/lærer seg å like dem så synes man vel ikke serien er noe særlig. Macgyver er jo med og greier...helt sjeft! Jeg begynte faktisk å se sesong 1 av Atlantis, synes det var bra jeg da, så jeg bestemte meg for å ta en titt på "originalen". Blei hekta og nå er jeg midt i sesong 7....hehe Det er klart, man må ta det for det det er da. Er jo tross alt bare en serie skapt som ren underholdning som tidligere nevnt her. Denne serien har jo ikke disse enorme budsjettene til alle storfilmene fra Hollywood. Synes uansett SG-1 er konge! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Unskyld for major bump. Jeg har et spørsmål. Jeg er nå på episode 6 av Atlantis, bør jeg da vente med å se resten til jeg har sett SG-1? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 har du ikke sett noe SG1, det går sånn sg1 sesong 1-7. så kommer 8. alantis begynner litt etter sesong 8 har statet, jeg vil si det er bedre å se sesong 8 ferdig så begynne på alantis. men skal du se sesong 8 må du jo se de 7 første sesongene. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Takk for svar. Jeg har ikke sett noe SG-1. Så da "kjøper" jeg SG-1. Ganske mange timers underholdning pr sesong. Lenke til kommentar
W Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ganske mange timers underholdning pr sesong. 5358099[/snapback] Jepp! Veldig bra serie! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 de nærmer seg vel episode 200 på SG1 da de skal starte sesong 10.. Lenke til kommentar
hds Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 de nærmer seg vel episode 200 på SG1 da de skal starte sesong 10.. 5358172[/snapback] Helt sikkert det blir 10ende sesong? Hadde vel blitt for dumt å overvinne Ori på 10 episoder :!: Akuratt handla meg sesong 1-8 på DVD, så selv om jeg akuratt har kommet i mål foran PCen blir det nok mange timer på sofaen til våren Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 ses 10 av sg-1 og ses 3 av sg-a har blitt bekreftet!! Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 liten bump men noen som vet når kommer s03 av Atlantis kommer? Lenke til kommentar
graks Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 er en stor fan av stargate sg1,har 6 sesonger på dvd.de andre sesongene har jeg på divx.nye episoder av stargate sg1 går på fredags kvelden i usa,bruker og laste ned ny episode på lørdag.skal kjøpe meg sesong 7-8 til sommern.skal til england,da blir jeg og kjøpe de der. synd at ikke stargate sg1 og atlantis ikke går på norsk tv. for folk som liker stargate eller scifi serier bør dere sjekke ut http://gateworld.net/index.shtml det har blitt anonsert at sesong 10 av stargate sg1 kommer. Lenke til kommentar
eught Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Har fulgt med på SG-1 siden starten, og jeg kan som andre her betrygge med at det blir bedre etter hvert. Dog kan jeg ikke si at jeg har syntes noen episoder har vært så dårlige at jeg ikke orket å se dem. Man begynner etter en stund å kjenne hovedrollene ganske godt, og det blir i stor grad bedre av den grunn. Jeg kan vel med hånden på hjertet si at Stargate SG-1 er en av mine favorittserier. Atlantis er ikke så ille, og det er som med SG-1; jo mer man blir kjent med hovedrollene, jo bedre blir det. Synes karakteren til David Hewlett (Rodney McKay) er utrolig artig. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) jeg fulgte med på sg-1 da det gikk på tv3. men når det sluttet der så sluttet jeg også og følge med det. men det var noen som snakket om det rundt juletider og siden jul har jeg sett alle episodene av sg-1 og atlantis som har kommet ut stargate er verdens beste serie blir helt hekta på det Endret 19. februar 2006 av p-trus Lenke til kommentar
hds Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 ses 10 av sg-1 og ses 3 av sg-a har blitt bekreftet!! 5360209[/snapback] i følge epguides.com så kommer første episode 6 juli, men det er vel på amerikansk tv. Er vel slik at at det er en kanadisk kanal som sender det først så kommer nok noe tidligere. Var så urutinert at jeg så siste episoden i sesong 2, så nå venter jeg iherdig på sesong 3 skal begynne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå