-Tori- Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det som er at jeg har bestillt et nytt Gainward 6800LE som demovare på komplett pga. at vannkjølinga tok knekken på det gamle skjermkortet (R9800SE). Nå er jeg tilbake til luftkjøling og det der... Men det jeg lurer på om strømforsyningen (280W) holder...? System: Intel Celeron ( ) 2.8 2 Geil 512 400Mhz Abit VT7 hk 1 WD 200Gb & 1 Samsung 80Gb 2 Kabinett vifter og 1 Cpu (seff ) 1 CD-rom Bror min lurer også på å kjøpe, men tviler på at hans 180W (!) PSU takler det. Systemet hans: Intel Celeron 1.7 2 Hdd 1 Cd-rom Cpu vifte Micro-ATX HK (vet ikke navn.) Går dette? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Personlig har jeg ville kjøpt en ny PSU med mer Watt, for jeg tror du vil få stabilitets problemer med så liten PSU med det skjermkortet. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 På begge pc'ene eller bare en av dem? Har en Chieftec 360W liggende, men det er bare det at den bråker noe sykt! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 tror neppe du greier å kjøre et stabilt system på den strømforsyningen der! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 På begge pc'ene eller bare en av dem?Har en Chieftec 360W liggende, men det er bare det at den bråker noe sykt! Kjøp deg ei silentX vifte og sett inn i den, så får du et stabilt system med det skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå