Joachim_F Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Veteranene i Remedy (Max Payne) og PopTop (Railroad Tycoon 3) jobber begge med nye og spennende prosjekter. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Alan Wake ser veldig lovande ut! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 får håpe at alan klarer å ha eit særpreg, og ikkje bli for likt max payne. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Alan Wake ser veldig lovande ut! Enig Dette ser ut som et spill jeg kan like.. Lenke til kommentar
brd Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 bra grafikk Alan Wake trur eg blir bra Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 bra grafikkAlan Wake trur eg blir bra Du skal ikke akkurat dømme et spill på grafikken. Ikke det at jeg tviler på Remedy's egenskaper til å skape et bra spill. Sålenge jeg ikke får se noen filmer av spillet i bevegelse så er egentlig spillet lite interessant. Derfor blir det kjekt å se spillet på årets E3. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Sålenge jeg ikke får se noen filmer av spillet i bevegelse så er egentlig spillet lite interessant. Derfor blir det kjekt å se spillet på årets E3. har du sett traileren? (greit nok at det ikkje er så mykje bevegelse der, men det er da litt) http://www.alanwake.com/ men eg er enig i det du sier, det er for tidleg å døme spelet før vi veit noko om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg