AnaMorph0sIs Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg pleier alltid å ta bilder på ulike konserter, men resultatene er som regel veldig varierende, stort sett fordi jeg ikke har peiling på hvilke instillinger jeg burde ha på kameraet for å få best resultater. Jeg vil selvsagt ha mest mulig klare bilder, men det er vanskelig når folka på scenen er i bevegelse hele tida. Nå skal det sies at jeg er veldig nybegynner på dette med fotografering. Uansett da, bruker et Sony Cybershot DSC-P100-kamera, og veit det skal kunne gå an å stille inn lukkertid og blabla, alt det der, men jeg skjønner meg egentlig ikke noe på det, så spørsmålet lyder; Hvordan tar jeg best/klarest mulig bilder på konserter hvor banda ofte er i bevegelse og hvor det ofte ikke er så veldig mye lys? Er det mulig å begrense blitzen noe, eller må den være veldig sterk? Syns ofte bilder i mørket blir litt ødelagt av altfor mye blitz. Her er noen eksempler på endel crappy bilder jeg har tatt på konserter. Altfor mye ute av fokus og uskarpt; http://www.trondheimhardcore.com/index.php...Fotografi&id=56 All hjelp og tips tas i mot med stor takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå