Misantropen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Trenger nytt tastatur, helst et tynt og flatt tastatur med taster som minner om dem som er på laptoper. Ikke trådløst! Har sett på 2 forskjellige typer. Labtec® Ultra-Flat Keyboard eller Logitech UltraX™ Keyboard. Er litt skeprisk til Labtech, men det ser bra ut og er litt mindere enn Logitech sitt. Men jeg er ikke sikker på hva jeg skal velge. Noen som har prøvd en eller flere av disse modellene, evt lest noen rewievs? Hva ville du valgt? Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 hmm, jeg har logitech sitt slimline og er meget fornøyd. Jeg har prøvd endel labtec knappaturer og synes at kvaliteten er rimelig laber. Det kan selfølgelig finnes unntak. Gå for ultraX, nydelig knappatur Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) edit: dårlig nethastighet og dobbelpostet med stil. Endret 6. mai 2005 av BazeLaze Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Nå har jeg ikke prøvd Labtec Slimline, men jeg må bare få si at mitt Standard Labtec til 80,- er fantastisk deilig å skrive/trykke på. Motstanden veldig liten (til desktop-tastatur å være) og seighet er totalt fraværende. Trykkelengden er også merkbart kortere enn på mange andre desktop-tastatur. Til å være et desktop-tastatur er motstanden lik de kreftene du bruker på å se på tastene. Det at det er produsert i utalukkende standard-hvit plast gjør absolutt ingenting for min del. Hvis Slimline-tastaturet fra Labtec er rimelig likt et Standard Labtec-tastatur ville jeg ikke vært i tvil det minste sekund. Labtec lager (ihvertfall ett) genial(e)(t) tastatur. Edit: Jeg ser at både Slimline og Standard tastatur fra Labtec har de såkalte full-size keys, og sjansen er da kanskje tilstede for at det er brukt samme knapper på både Slimline og Standard. Knappene på Standard tastaturet er en sinnsykt god kombinasjon mellom desktop-taster og laptop-taster som kanskje heller litt mot desktop-taster. Mens Logitech-tastaturet har vel rene laptop-taster. Hva du foretrekker er opp til deg. Endret 6. mai 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har 2 maskiner med Logitech UltraX og det tastaturet er en estetisk nytelse :-) Har ikke sett Labtec sin versjon men av tidligere Labtec erfaringer så tipper jeg at det har litt mer plastikk preg. Logitech UltraX er etter min mening det beste tastaturet til under 500,- hvis du liker rene og pene linjer. Ser utrolig fett ut på et sort bord sammen med en sort Icemat :-) Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Gå for ultraX du, logitech er og blir et merke som har kvalitet, ultraX er ikke et unntak. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Joda, det blir vel et Logitech tastatur. Selv om jeg aldri har vært noen stor fan at tastaturende deres før (de eldre tykke modellene med litt rare runde former og masse knapper og plast over alt). Ser ut som de har laget et keyboard som passer meg for en gangs skyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå