Christian86 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei, sitter med en HP pavilion t570.no. Den har en dvd-brenner og en dvd-leser. I det siste har den nektet å lese cder. Min datamaskin viser ikke at det er CDer i stasjonene, og jeg får blankt når jeg prøver å trykke på dem. Det kommer heller ikke noe lyd som skulle indikere at maskinen prøver å lese av dem. noen forslag? Lenke til kommentar
schwami Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hvis du har winxp, er vel det enkleste å forsøke å bruke "system restore"-funksjonen. Lenke til kommentar
torezz Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Tipper det har noe med drivere å gjøre... Prøv å installer driverne på nytt. Helst de orginale. Kanskje overkill å kjøre system restore. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hadde et lignende problem Da var det IDE-kabelen som var synderen. Prøv å bytt denne! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 drivere funket ikke. tror de er defekte....snakker om odds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå