Poor Leno Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Her er en bildeserie fra et MTV show hvor hollywood stjernene er på XboX 360 fest! Her kan du diskutere Xbox 360 Endret 6. mai 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Gler meg! Bare 6 dager til vi får vite dette! Gler meg vilt! Kanskje en av kremen ikke klarer å holde seg så vi får bekreftet desingen før 12. mai! Logoen viser seg iallefall å vere riktig Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ashlee Simpson var der og det må jo bety at det blir BRA!!!!! ** Unødvendig stor avstand mellom smileys fjernet av moderator ** Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 HAHA :!: ** Unødvendig stor avstand mellom smileys er fjernet av moderator ** Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Way to ruin a good joke moderator! Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Til de som mener Nintendo kun retter seg mot småunger, er det bedre å rette seg mot kjendissultne fjortiser? Dette lukter feite menn i dress som kun tenker profitt, ingenting med spilleglede å gjøre. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Dette lukter feite menn i dress som kun tenker profitt, ingenting med spilleglede å gjøre. Det lukter PR. Er jo ikke noen hemmelighet at de store stjernene kan selge hva enn de går inn for. Så lenge folk bare kjøper det de leser om i topp og lignende smørjer, så er dette idiotsikker PR. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Dette lukter feite menn i dress som kun tenker profitt, ingenting med spilleglede å gjøre. Det lukter PR. Er jo ikke noen hemmelighet at de store stjernene kan selge hva enn de går inn for. Så lenge folk bare kjøper det de leser om i topp og lignende smørjer, så er dette idiotsikker PR. Ja, tåpelig Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Til de som mener Nintendo kun retter seg mot småunger, er det bedre å rette seg mot kjendissultne fjortiser? Dette lukter feite menn i dress som kun tenker profitt, ingenting med spilleglede å gjøre. Nintendo benyttet seg av samme "triks" da de lanserte DS i USA. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) MS har uten tvil lagt opp et imponerende løp når det gjelder markedsføring av neste Xbox. Neste generasjon spillkonsoller, eller kanskje vi skal si multimediakonsoller med spillmulighet, som de egentlig er, er virkelig big business; det er ikke en greie bare for gutterommet lenger. Dette vil nødvendigvis også gjenspeile seg i de ulike aktørenes markedsaktiviteter; å kun selge på rene tekniske specs, screenshots og in-game-sekvenser fra spill treffer en relativt smal gruppe (som oss her inne), og kan gjøres relativt billig via nett. Den virkelig store potensielle kjøpegruppen er folk som ikke nødvendigvis henger seg opp i det rent tekniske, men som alikevel vil ha en kul spilledings i stua. Hvis man ikke når frem til denne gruppen med neste generasjons hardware er løpet kjørt enten man heter MS, Sony eller Nintendo. Derfor får vi denne typen fremstøt - på samme måte som f.eks. de fleste bilreklamer fokuserer på følelser og assosiasjoner fremfor de tekniske spesifikasjonene - rett og slett fordi det fungerer bedre ovenfor en betydelig kjøpegruppe. Tony Hawk, Robbie Williams, Elijah Wood, Ashlee Simpson og Alyssa Milano +++ på den 'grønne løperen' foran Xbox-logoen... Dette er gull i markedsføringsøyemed ovenfor 'hvermansen' slik jeg ser det. Endret 7. mai 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Jeg liker ikke at det er så mange kjendiser, vet ikke hvorfor. Har en følelse over at de vil "stjele" showet. Xboxen blir sikkert vist frem de siste fem minuttene av programmet Endret 7. mai 2005 av Spidy Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Jeg liker ikke at det er så mange kjendiser, vet ikke hvorfor. Har en følelse over at de vil "stjele" showet. Xboxen blir sikkert vist frem de siste fem minuttene av programmet Haha, vet du hva, det der er akkurat det jeg tenker også. Så typisk for sånne kjendis-arrangementer :!: Mange av de folka der har sikkert aldri prøvd en Xbox engang. Kanskje har de ikke hørt om det engang. Det driter da de i. Så lenge det er grønn løper og pressefolk så er de fornøyd. Edit: Grønn løper var det ja. Grønn. Endret 7. mai 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Jeg bel ikke bedt i kjendisparty Endret 7. mai 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
genetex Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 er her noen som har noen opplysninger om xbox 2? har hørt ps2 skal jo ha cell prossesor og greier, er xbox 2 mye dårligere enn ps2 da? når kommer xbox 2 ut? takker for alle svar:) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Tipper slik info blir offentliggjort på fredag. (Er det ikke da MTV skal ha den greia?) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Når de neste konsollene kommer ut er ikke offentliggjort enda, men vi får helt sikkert MYE informasjon nå på E3 i løpet av mai. Edit: Jo Gromle, Xbox 360 blir vist frem på MTV 12. mai (13. mai her i Norge så vidt jeg vet) Endret 7. mai 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Agres Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Ashlee Simpsons Gjett om hun har stor interesse av å se X-box 360. "Jeg er en dårlig sangerinne med en flink storesøster, DERFOR får jeg se... ehm, hva het den nå igjen, vel samma det. Jeg får ihvertfall sett <den> før resten av verden" Argh.. Blir irritert. Men klart, dette er pur markedsføring fra Microsoft. Selv om vi lenge har visst at 360 er like om hjørnet er ikke den gjennomsnittlige mannen i gata like oppdatert. Ved å lage en kjendisfest som denne vil vanlige folk også få nyss i at noe er på gang. Disse bildene blir garantert sett av flere enn oss gamere. Bare det at de ligger på vg.no gjør at folk som ikke er interessert i konsollen, men kjendiser, legger merke til den. Tenk dere hvor mange andre plasser bildene ligger. Et program på MTV i beste sendetid skader vel heller ikke... Endret 7. mai 2005 av Agres Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Neste Xbox kommer i november VG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå