edge Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) PowerColor Radeon X800PRO 256MB GDDR3 AGP8X, ATI X800PRO,Tv-Out/DVI, Retail http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302575&cks=PRL Sitter nå å lurer.. er fortsatt stuck med mitt gamle radeon 9700 pro, og lurer på å oppgradere til noe som ikke skal koste så mye over 3 k... #Topic endret og navn på "dette" lagt inn, moderator# Endret 6. mai 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Til den prisen vil jeg tro dette er et veldig bra skjermkort. Hvis du er ATI fan så gå for it Endret 6. mai 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Må bare anbefale dette : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302770&cks=PRL Jeg fikk mitt i går og det er et kongekort. Erstatning fra leverandør så det var helt nytt. Skal ikke garantere at du også får det, men kortet går som en kule. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Når ein spørr etter spesifikke produkt kan ein slutte å bruke berre "Denne" og "Dette" då det seier ikkje ein dritt for andre enn dei som gidd å: Gå inn i tråden, lese innlegget og trykke på linken. For om det er eit highend 10k kort eller eit billigkort til 200,- veit ingen. Slik eg har endar topic og innhold til no vil brukarar sjå at det gjeld eit powercolor X800 kort. Dermed får du dei som har den aktuelle korttypen til å gå inn i tråden, og når det står i første posten akkurat kva kortmodell det er snakk om vil sansynlegheiten for at du vil få fleire svar og ofte meir relevante svar. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg har dette kortet og det er det verste kortet jeg noen gang har vært utfor! Makan til tull som jeg har hatt med dette kortet skal man lete lenge etter! Kortet passer jo ikke engang skikkelig til porten bak på kabinettet (Chieftech fulltower)! Jeg har reinstallert og prøvd all verdens drivere for å få det til å drive de spillene som jeg spiller uten hell. Har måttet sitte å vente på oppdateringer fra spillprodusentene før jeg har lykkes sånn noenlunde... Før jeg kjøpte dette kortet så var jeg totalt likegyldig til om det var Nvidia eller ATI. Jeg hadde alltid hatt Nvidia og har aldri hatt et eneste problem med dem, men ville prøve noe nytt og tok sjangsen på dette kortet.... .......jaja.....man lærer av sine feil..... Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Tror ikke du skal skjelve i bokså av å gå for X800Pro der. Jeg hadde http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304763&cks=PRL dette kortet frem til for ei uke siden så tok det kvelden. hadde nettopp skiftet kjøler på den og regner med jeg gjorde noe feil en plass. Har rett og slett vært dritfornøyd med dette skjermkortet og har bestilt det en til gang (MÅ spille WoW!!!!) Dette skjermkortet gir deg absolut ingen grunner til å prøve overklokking med det. med mindre du jakter på det siste 3DMark05 poenget. Tilpassningsproblemer har eg aldri vært borti med dette skjermkortet og har brukt det på 2 forskjellige hovedkort og kabinett. Forskjellen på X800XT og X800Pro er at X800XT er ca 25% bedre enn Pro versjonen. Vil anbefale XT igrunnen siden du da vil kunne sitte lengre med skjermkortet uten å føle at spilleverdenen kjører forbi deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå