paalesra Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei Etter litt for intensiv gaming slo jeg til alt jeg hadde i tastaturet, og det kom en gul stripe tvers over skjermen min !!! Hva skal jeg gjøre??? Ps. det er en dell 17" LCD. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hehe. Det kan vel ha noe med skjermkortet å gjøre ? Prøvd å slå skjermen av og på? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Haha, uff, synd å le men Har vært borti noe liknende selv, aldri mer CS på meg. PC'en reboota på en kraftslag i bordet. Viste seg at skjermkortet ikke satt så godt i som jeg trodde. Ta og sjekk om skjermkort sitter godt i, eventuelt om skjermkabel ikke sitter skikkelig. Hvis disse er litt slappe i sittemuskelen, så får du bare "stramme" dem opp litt Lenke til kommentar
paalesra Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Det er ikke skjermkortet, men skjermen. for den er der når jeg ikke har koblet den til pc'en også... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Selv uten strøm på skjermen? Hørtes nesten ut som sprekk i skjermflata (slik som skjer når kraftig jordskjelv rammer et området og bakken sprekker). Kommer bare med forslag/synsing på hva det kan være... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå