Adversary Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Marvil: har du sett på linken eller? ikke prøv vist du er over 40 Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Fy, at det er noen som poster sånt... HVORFOR er ikke denne posten STENGT!?!?!? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 synest det var litt grovt da det er sikkert meget unge brukere her også da Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Marvil: har du sett på linken eller? ikke prøv vist du er over 40 Tror jeg var nummer 3 som leste tråden, så ja, jeg har sett det. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Synes det er forferdelig at enkelte utnytter død på den måten. Tragisk å dø så ung! Endret 7. mai 2005 av snoemann Lenke til kommentar
paroa Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg tørr ikke å se den når alle sier det er så ekkelt stakkars menneske da! tenk å dø + og bli hengt ut på internett senere...i HUMOR katogorien!!!! Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 HAHAHA. Sorry hvis jeg er et dårlig menneske, og ond osv. Men det der var faktisk utrolig morsomt! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Hører ikke denne tråden hjemme i gullkorn? Lo ikke så mye av bildet, men av DiskSpace10GB derimot Edit: Og mini me da Har stygge mistanker om at paroa bare prøver å kopiere de to første... Endret 7. mai 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg tørr ikke å se den når alle sier det er så ekkelt stakkars menneske da! tenk å dø + og bli hengt ut på internett senere...i HUMOR katogorien!!!! Kjenner jeg lukten av en pyse her eller ? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 kan dere ikke bare si hva som er på bilde?? jeg tøøørr ikke Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 kan dere ikke bare si hva som er på bilde?? jeg tøøørr ikke Enda en som blir eid.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Eller vil ha oppmerksomhet... Edit: Klarte akkurat å få inn en skrivefeil på 4 ord Endret 7. mai 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
paroa Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 kan dere ikke bare si hva som er på bilde?? jeg tøøørr ikke Enda en som blir eid.. Eid fordi jeg ikke vil ødlegge nattesøvnen de neste 4 måndtene? Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Oj oj oj, det er ikkje berre bra alt som skjer her i verden. Stakkars fyr. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 nå blir jeg nesten nysjerrig her...Men når det er så ekkelt som alle sier så tørr jeg ikke Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 kan dere ikke bare si hva som er på bilde?? jeg tøøørr ikke Enda en som blir eid.. Eid fordi jeg ikke vil ødlegge nattesøvnen de neste 4 måndtene? 4 mnd. ? Pøh ! Resten av livet er jeg redd for..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå