cheeplix Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Som sagt: Se dette på eget ansvar. Hvis du har et svakt hjerte bør du styre unna. http://home.att.net/~songs2/Jumper.jpg Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Hehe Endret 6. mai 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) huff.. ikke bra blei litt lei meg nå.. Endret 6. mai 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Uh ! Ingenting for svake personer.... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Fortell meg, hva skjer? Får man se masse blod&gørr? Er ikke så glad i det.. EDIT: Humor? Endret 6. mai 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Fortell meg, hva skjer?Får man se masse blod&gørr? Er ikke så glad i det.. EDIT: Humor? Jepp ! noen som har fått skallen sin sprengt ut, innholdet bare flyter ut.... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 OMFG! at du gidder å poste et slikt bilde! Ikke humor iheletatt!..stakkars! (skjønner ikke helt hvorfor de andre står bare rundt og ser på) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Fortell meg, hva skjer?Får man se masse blod&gørr? Er ikke så glad i det.. EDIT: Humor? Jepp ! noen som har fått skallen sin sprengt ut, innholdet bare flyter ut.... Og med det hopper jeg over det bildet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Fortell meg, hva skjer?Får man se masse blod&gørr? Er ikke så glad i det.. EDIT: Humor? Jepp ! noen som har fått skallen sin sprengt ut, innholdet bare flyter ut.... Og med det hopper jeg over det bildet. OWN3D.... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Altså, du kødda med deg? Noen, si det please! Har IKKE lyst til å se bildet hvist det inneholder masse "blood&grudge".. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Og med det hopper jeg over det bildet. respekt.. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Altså, du kødda med deg?Noen, si det please! Har IKKE lyst til å se bildet hvist det inneholder masse "blood&grudge".. Du kan bake kaker med de selvmordshopperne. Bare se. -Jar Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Vi på hardware har en meget røff humor Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hehe. Jepp ! noen som har fått skallen sin sprengt ut, innholdet bare flyter ut.... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Æsj, er det ikke nok blod og gørr på kino og tv? så skal vi i tillegg plages med dette. *Stenges av åpenbare grunner og advarsel til trådstarter* Endret 6. mai 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Æsj, er det ikke nok blod og gørr på kino og tv? så skal vi i tillegg plages med dette. *Stenges av åpenbare grunner og advarsel til trådstarter* Takker el-asso Jeg har stor respekt for mod. som tar ansvar og gjør jobben sin bra her i forumet... Endret 6. mai 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 *Stenges av åpenbare grunner og advarsel til trådstarter* du må jo nesten stenge den da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå