erikerik Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 heisann jeg har noen sms meldinger som desverre har blitt slettet ved feiltakelse, disse skulle jeg gjerne hatt tilbake. finnes det noe software som muliggjør dette, gjerne freeware ol. og passende kortleser, hvor kan dette kjøpes. a takk Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 http://www.simcon.no/ <--- Ikke gratis, men mulighet for å få tilbake slettet SMS...... Er ikke helt sikker, men trur SMS'n må være lagret på SIM kortet hvis du skal klare å finne den tilbake. Lenke til kommentar
erikerik Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 ja d hadde vært flott, ellers så finnes det noe som heter mobil edit. men d beste i verden er vel ikke alltid gratis, eller reik Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Nei, folk som gjør et godt arbeid tar som oftest betalt Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Stiv priv syns jeg. Det bør være noen viktige sms før jeg i det hele tatt hadde vurdert å punge ut for noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå