LittOmAlt Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Hei har en ny bærbar Intel Centrino 1.7GHz 1024 MB DDR RAM ATI Radeon 9700 with 256MB Video R 60 gig HDD 7200 rpm Skåring i sisoft 2004 CPU: 3415 CPU muliti: 1178 Memmory bandwith: 3813 I PCMark04: 1380 Dette virker på meg som i laveste laget! Noen som kan hjelpe meg med innspill? Jeg har ikke så veldig mye greie på dette med benchmark og hva som burde være en fornuftig score! Takker Endret 6. mai 2005 av LittOmAlt Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Kanskje oppdatere drivere til skjermkort? Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg har de nyeste driverne som ligger på ATI web sider. Er det ikke noen av dere som kan si noe om størrelsene på tallene? Takker Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Er vel bedre hvis du bruker omegadrivers. Tror det var noe sånt det heter. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Vet ikke om det gjelder alle bærbare, mene det er noen ganger egne drivere til bærbare, så erke sikkert at omega funker, uten at jeg vet om omega har egne bærbar drivere eller ikke Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Vet ikke om det gjelder alle bærbare, mene det er noen ganger egne drivere til bærbare, så erke sikkert at omega funker, uten at jeg vet om omega har egne bærbar drivere eller ikke De "egne driverene" er som regel veldig gamle og utdaterte! Omega funker på alle ATI Radeon-kort! Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Hei tydelig at jeg må gjøre noe med driverne, slik dere maser Hvordan går jeg fram for å få til dette med Omega (siden det er så bra så er det vel Omega 3 fettsyrer i driver'n) Siden ingen kommenterer benchmarktallene så spør jeg igjen. Men denne gangen noe åpnere! Noen av dere som har en OK bærbar som dere har kjørt enten Sisoft sandra 04 eller PCMark04 på og som kan dele resultatet med meg? Takker Lenke til kommentar
ols Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Kan det heller ha noe å gjøre med strømsparingsfunksjonene som du finner en del av på en bærbar? For å være sikker på at prosessoren yter maksimalt, bruk nettstrøm under testen og sett strømalternativet til "alltid på", hvis du ikke har gjort det allerede. Endret 6. mai 2005 av ols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå