Shruggie Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg og et par venner er lei av dårlige guilds, og vil gjerne ha anbefalinger om guilds som ofte quester sammen, hjelper hverandre og behandler folk med respekt Gjerne et lite guild, og trenger ikke være norsk. Alternativt, hvis det er noen som vil være med å danne et guild... Dette er på Burning Blade Alliance. Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Kunne gjerne nevnt hvilken level dere er i? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) 40-50, men det vil jo ikke ha så mye å si, svært få guilds med bare folk fra en level-range Endret 6. mai 2005 av tofagerl Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Kan sikkert joine det hel norske guildet jeg er med i, Darkmoon tribe. Ca 50 norske fra lvl 20-60. Whisper Hacker (guildleader) ingame. Hjemmesiden er www.darkmoon-tribe.tk. Folk er veldig greie å hyggelige. Lenke til kommentar
XaF Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Saga, illuminati, harrbringers of death og royal blood er å anbefale... Lenke til kommentar
Same- Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ex Vi Termini og Remorseless er heller ikke så ille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) dobbelpost.... Endret 6. mai 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 The Illuminati. En kompis av meg som er lederen. Er vel over 80 folk, min. lvl 45. For det meste norske men en internasjonal guild. Hør med Guinivere for å joine. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Supert, takk for alle svar Lenke til kommentar
Nvrmind Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Real anbefaler jeg... Saga derimot har jeg hørt masse "driit" om men skal ikke si no sikkert.. se mer her Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Spørs hvilken klasse du er da. Hverken Royal Blood, Harbingers of death, Remorseless, etc trenger mages. Det er da det er litt kjipt å være mage :/ Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Om noen har gode tips til gode guilds på Bloodhoof så er jeg veldig keen på å høre fra dere... har testet et par, og den jeg er på for tiden er en av de bedre... men kan ikke sammenlignes med hva andre kompiser (selvsagt på andre servere) forteller om sine guild... riktigt nok er det mye skryt av sine guild ute å går, men folk skal jo hjelpe hverandre i en guild (er jo nesten hele meningen).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå