adsfiklam Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har et Sony TRV-33 og lurer på hvordan jeg kan bruke det som web kamera. Key features digital colour nightscope, built-in auto flash for quality still shots, web camera function, picture stabiliser, Video CD creation software. Takk :-) Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 På mitt Canon kamera så bare kobler jeg kamera til Firewire porten, og vips er kamera å finne i Min Datamaskin. Da kan jeg også finne kamera i MSN, som er den plassen jeg bruker mitt kamera.... Burde vel funke hos deg også Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 På mitt Canon kamera så bare kobler jeg kamera til Firewire porten, og vips er kamera å finne i Min Datamaskin. Da kan jeg også finne kamera i MSN, som er den plassen jeg bruker mitt kamera.... Burde vel funke hos deg også Takk, det funka fint :-) Lenke til kommentar
Bruggern Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg prøver på det samme med mitt Panasonic NV-GS70. Jeg har koblet det til via Firewire-inngangen og får opp bilde i "Min datamaskin". Men ikke pokker om jeg finner kameraet i MSN Noen som har tips hvor jeg feiler? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ta bort det vinduet du har oppe fra min datamaskin, og prøv igjen. Funker ikke å bruke begge deler samtidig... Har du siste MSN versjon? Lenke til kommentar
dragon Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 løsning: http://www.dinside.no/php/art.php?id=115628&=katnav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå