mcgroven Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Alle leger avlegger en ed som sier at man aldri skal ta liv. Jack Mason hopper glatt over denne og bruker sin trofaste beinsag til å kutte i høyst friske, dog slemme, mennesker. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Halo Rip-off! Har fått bånn karakter nesten alle betydningsfulle steder. Dette spillet fortjener 6! Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Halo Rip-off!Har fått bånn karakter nesten alle betydningsfulle steder. Dette spillet fortjener 6! Siden du er så skråsikker på karakteren går jeg ut i fra at du som meg har spilt igjennom hele spillet. Uansett er ikke 6 en bånnkarakter, hos oss er 1 og 2 det vi definerer som svært dårlig. Pariah er langt i fra det spekteret, ei heller utrolig likt Halo, og jeg synes en syver passer bra. Endret 6. mai 2005 av mcgroven Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det var skuffende... Håper at PC versjonen blir bedre, men det blir det vel mest sannsynlig ikke. Jeje... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 etter eg leste omtalen så fekk eg ikkje eingong lyst til å prøve det eg vil heller spela gode gamle Dark Forces som har mykje meir innlevelse og stemning enn det dei fleste FPS spel har i det heile tatt. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Halo Rip-off!Har fått bånn karakter nesten alle betydningsfulle steder. Dette spillet fortjener 6! Betydningsfulle steder? Hvilke steder er det? Gamespot? IGN? Nei, de kaster jo ut den ene toppkarakteren ut etter den andre. Selv synes jeg Pariah ser ut som et bra fps spill. Historien virker interessant og omgivelsene (utifra skjermbildene) virker spennende. 7/10 er ikke verst, selv om det er en smule skuffende. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 akkurat prøvd det på pc, virker ikke verst men de 15 - 20 minutta jeg har prøvd det til nå var ganske kjedelige. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 fikk nettopp pariah i hendene og det som irriterte meg mest med de lagringspunktene at det ikke alltid var mulighet til å skippe videoene som var introer til et nytt brett, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg