Poor Leno Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Jeg har sett et par episoder av Walker Texas Ranger nå (kun fordi jeg har hatt lite å gjøre) og har funnet ut at det er en "slem" versjon av MacGuyver, fordi de bruker pistoler, skyter ofte, og skader seg oftere. Handlingen er nesten akkurat den samme! Er Walker Texas Ranger egentlig en MacGuyver rip-of? Endret 6. mai 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg har sett et par episoder av Walker Texas Ranger nå (kun fordi jeg har hatt lite å gjøre) og har funnet ut at det er en "slem" versjon av MacGuyver, fordi de bruker pistoler, skyter ofte, og skader seg oftere. Handlingen er nesten akkurat den samme! Er Walker Texas Ranger egentlig en MacGuyver rip-of? Nei, skal si det som David Letterman sa "That show shoulden't been mad in the first place!". Det er bare typiske 80-talls serier, jmen macgyver er orginal! Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Walker og MacGyver har da ikke mye til felles. :?: Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Walker og MacGyver har da ikke mye til felles. :?: begge er menn, de har to øyer, èn nese, to ører, to ben og to armer. De bruker forsåvidt klær begge to. Sko har de også. Ellers har begge ti fingre, hår og forhåpentligvis en snabel. ser du, de har mye til felles Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg har sett et par episoder av Walker Texas Ranger nå (kun fordi jeg har hatt lite å gjøre) og har funnet ut at det er en "slem" versjon av MacGuyver, fordi de bruker pistoler, skyter ofte, og skader seg oftere. Handlingen er nesten akkurat den samme! Er Walker Texas Ranger egentlig en MacGuyver rip-of? Jau, akkurat dette kunne du tatt i MacGyver topicen, så du kunne fått et svar og ikke masse off-topic Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg skulle gjerne likt å sett MacGyver klikke litt. At han blir forbanna og henter en svær afroamerikansk venn med cowboyhatt og deretter går amok med å banke opp alle assholene de møter på. MacGyver hadde sikkert lyst til det, han også. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Er jo ikke det samme, mcgyver har jo stilige løsninger på alt mulig, walker texas etc slår og skyter. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Nettopp! Da hadde det vært artig med et lite rollebytte. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 chuck norris med stilige løsninger passer vel generelt dårlig :/ Er som om steven segal skulle ha fått oskar for en actionfilm (er jeg heldig nå så har han fått det , men jeg har ikke peiling. Håper dere skjønner poenget uansett.) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Sletta OT-diskusjonen om MacGyvers navn. Men eg synes ikkje MacGyver og walker har så mykje felles. Walker har nesten meir tilfelles med Miami Vice enn MacGyver. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det er ikke det at de skal ha mye felles. Poenget er jo at motsetninger gjør ting morsommere. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg liker Walker Texas Ranger! Så mye på det før.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Nå hadde jo ikke "MacGyver Texas Ranger", og "Walker" passet like bra da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå