Gå til innhold

Walker Texas Ranger, MacGyver rip-of?

Anbefalte innlegg

Jeg har sett et par episoder av Walker Texas Ranger nå (kun fordi jeg har hatt lite å gjøre) og har funnet ut at det er en "slem" versjon av MacGuyver, fordi de bruker pistoler, skyter ofte, og skader seg oftere. Handlingen er nesten akkurat den samme!

Er Walker Texas Ranger egentlig en MacGuyver rip-of?

Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har sett et par episoder av Walker Texas Ranger nå (kun fordi jeg har hatt lite å gjøre) og har funnet ut at det er en "slem" versjon av MacGuyver, fordi de bruker pistoler, skyter ofte, og skader seg oftere. Handlingen er nesten akkurat den samme!

Nei, skal si det som David Letterman sa "That show shoulden't been mad in the first place!".

Det er bare typiske 80-talls serier, jmen macgyver er orginal!

Lenke til kommentar
Walker og MacGyver har da ikke mye til felles. :?:

begge er menn, de har to øyer, èn nese, to ører, to ben og to armer. De bruker forsåvidt klær begge to. Sko har de også. Ellers har begge ti fingre, hår og forhåpentligvis en snabel.

ser du, de har mye til felles :nei:

Lenke til kommentar

Jau, akkurat dette kunne du tatt i MacGyver topicen, så du kunne fått et svar og ikke masse off-topic ;)

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne likt å sett MacGyver klikke litt. At han blir forbanna og henter en svær afroamerikansk venn med cowboyhatt og deretter går amok med å banke opp alle assholene de møter på.

MacGyver hadde sikkert lyst til det, han også.

Lenke til kommentar

chuck norris med stilige løsninger passer vel generelt dårlig :/ Er som om steven segal skulle ha fått oskar for en actionfilm (er jeg heldig nå så har han fått det :p, men jeg har ikke peiling. Håper dere skjønner poenget uansett.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...