AndersT2 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 trodde dette skjedde først til høsten, men så at Datakjeden.no hadde den på tilbud denne uken. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Den er nok ikke realeast nei! Den kommer til september! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 sjekket komplett også, de har den også, men spillene de har er US versjon, så det er vel import spillere de har tatt inn. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Legger du inn en link eller? Lenke til kommentar
crimson Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Den er ikkje sluppet i Norge, men mange internettbutikker selger import fra Japan eller USA. Eg kjøpte min PSP for litt under ein månad sidan. Er storfornøgd. Datakjeden selger den japanske versjonen, men den koster over 500kr meir enn andre internettbutikker. Crimson Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Her er Komplett sin til 2995,- Og her er datakjeden sin under ukens tilbud til 2950,- Vil de fungere med spill som slippes i norge senere? EDIT: sjekket resten av tilbudene deres, og Creative Zen med 5 GB ligger 51 ,- over veiledende pris som er 1799,- Endret 6. mai 2005 av AndersT2 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Den er ikkje sluppet i Norge, men mange internettbutikker selger import fra Japan eller USA. Eg kjøpte min PSP for litt under ein månad sidan. Er storfornøgd. Datakjeden selger den japanske versjonen, men den koster over 500kr meir enn andre internettbutikker. Crimson datakjeden er ikke en internett butikk. de selger kun i fra sine butikker. Derfor er de også dyrere. Men de er faktisk billigst hvis du kun skal ha f.eks. en DVD-brenner, da slipper man porto, og dermed billigere enn f.eks. komplett. Men større ting så henter man ofte inn portoen også. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Vil de fungere med spill som slippes i norge senere? Ja, spillene er sonefrie Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det er foreløpig bare en overpriset mp3-spiller med gameboy- og videofunksjonalitet, elendig batteri og stilig utseende. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ta en tur på ebay så får du dem til 1800kr... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Vil de fungere med spill som slippes i norge senere? Ja, spillene er sonefrie nei, var på gamezone i byen (Stavanger) Der solgte de den japanske versjonen til 2990kr. Han sa at det var sone 1 og 2. Hva stemmer? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Vi har en egen kategori for Spill som du sikker kjenner til. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg