Gå til innhold

Hercules 9800PRO - må byttes ut - hvilket kort


Anbefalte innlegg

Hei Folkens

Jeg har desverre ikke fulgt med i timene i det siste så jeg har rammlet litt av hardware lasset.:blush:

 

Mitt supre Hercules 9800 Pro kort har takket for seg (bare striper på skjermen), hvilket tilsvarende kort bør jeg kjøpe?

 

Trenger noen gode råd fra dere eksperter.:yes:

 

Takker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan gjøre et lite kupp ved å bestille et 6800 LE demokort fra komplett.

 

Les mer i denne tråden

hvis det er demo kort tror ikke det går ann og apne pips da hvis det var det du tenkte på noen har nok prøvd det og sendt det tilbake

Disse kortene er erstatningskort som er levert fra Gainward til Komplett. (Komplett har bekreftet dette i tråden jeg linket til tidligere), så sjansen for å åpne pipelines er like stor som om du kjøper et kort til full pris. Dessuten så yter dette kortet bedre enn 9800pro uten at det blir modifisert, så det er uansett et godt kjøp til under tusenlappen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da fikk jeg en melding fra Komplett.no, du får nytt kort. Jeg får tilsendt et PowerColor Radeon X800PRO 256MB GDDR3 AGP8X kort.

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302575&cks=PRL

 

Synes at komplett.no har utført super service i denne saken. Bytter et Hercules 9800 Pro kort (2 år gammelt) mot dette kortet. Denne form for service skaper gode kundeforhold. Bra Komplett.no.

 

Men, hva mener dere om dette kortet (PowerColor Radeon X800PRO 256MB GDDR3 AGP8X) og hva mener dere om denne gode servicen.

 

Komplett.no :thumbup::w00t:

Lenke til kommentar

Utrolig bra!!! :dribble: X800PRO er vesentlig bedre enn 6600gt!

 

Edit: Husker når mitt fx5900ultra gikk til et visst sted. Da fikk jeg slettes ikke så god service. HER kan du lese om hvordan det gikk med meg og mamoz for en tid tilbake. Men det ordnet seg greit nok til slutt da....

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar
Utrolig bra!!! :dribble: X800PRO er vesentlig bedre enn 6600gt!

 

Ikke når du kan få et demobrukt 6800GT GS for noen kr mer...

Så å få et gratis x800pro av komplett fordi ditt gamle kort gikk istykker er dårligere enn å betale 2.771,- for et demobrukt kort.

 

Nå må du nesten forklare hva du mener. Mener du han burde fått 6800gt kortet gratis isteden?

 

"Nei huff og huff. Jeg fikk bare bytte mitt 9800pro mot et x800pro. Jeg mener det minst var verdt et 6800gt. Sikkerlig dårlig service av komplett" :lol:

Lenke til kommentar
Utrolig bra!!! :dribble: X800PRO er vesentlig bedre enn 6600gt!

 

Ikke når du kan få et demobrukt 6800GT GS for noen kr mer...

Så å få et gratis x800pro av komplett fordi ditt gamle kort gikk istykker er dårligere enn å betale 2.771,- for et demobrukt kort.

 

Nå må du nesten forklare hva du mener. Mener du han burde fått 6800gt kortet gratis isteden?

 

"Nei huff og huff. Jeg fikk bare bytte mitt 9800pro mot et x800pro. Jeg mener det minst var verdt et 6800gt. Sikkerlig dårlig service av komplett" :lol:

Min feil, trodde at han skulle kjøpe nytt. Gikk bare litt fort i svingene da jeg leste.

 

Uansett, ros til komplett.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette vil jeg kalle bra service! Så blir det vel bare å håpe på da at når dette kortet blir utslitt om noen år, at du da også får ett nytt ett... detta kan jo gå i en evig transe! :p tenk slippe å kjøpe nytt skjermkort så lenge man lever :roll:

Endret av RegRot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...