Gå til innhold

hvorfor starte en warrior?


Anbefalte innlegg

Orc fordi:

 

De ikke ser ut som komplette idioter! Og det dissa racial trait greiene ikke har så sykt mye å si.

 

Noen som har merka at denna racial skillen tell orcene har blitt bedre? Den drainer ikke health lenger, så den er ihvertfall ikke HELT ubrukelig...

 

Hvis du har lyst tell å se ut som ei oppegående ku bare for noen extra 5% hp så værsjågod... Men er det verdt det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Orc fordi:

 

De ikke ser ut som komplette idioter! Og det dissa racial trait greiene ikke har så sykt mye å si.

 

Noen som har merka at denna racial skillen tell orcene har blitt bedre? Den drainer ikke health lenger, så den er ihvertfall ikke HELT ubrukelig...

 

Hvis du har lyst tell å se ut som ei oppegående ku bare for noen extra 5% hp så værsjågod... Men er det verdt det?

Det er vel ganske diskuterbart om ikke orcene er den rasen som nettopp ser ut som komplette idioter? :roll: Personlig synes jeg orcene er heller stygge.

 

Og Tauren Warriors er jo noe av det sykeste rent utseendemessig som man kan få fatt i i WoW. De er jo dritfete i end-game rusting, og når de i tillegg har kodo som mount sier det seg jo selv at taurens er den perfekte warrior-klassen, i det minste om man tenker rent utseendemessig :w00t:

Lenke til kommentar

hehe...mulig det er meg, men jeg syntes alle andre enn menneskene er stygge rent utseendemessig. Klart er orc eller Tauren ser fryktinngytende ut. Og dverger er tøffe med skjegg og kraftig bygget kropp. Men for meg blir det vanskelig å i lengden spille en figur som ikke "ser bra ut" rent utseendemessig!

 

Vet jo at det er mange som ikke bryr seg om utseende osv...og det er fint for dem...

Lenke til kommentar
Orc fordi:

 

De ikke ser ut som komplette idioter! Og det dissa racial trait greiene ikke har så sykt mye å si.

 

Noen som har merka at denna racial skillen tell orcene har blitt bedre? Den drainer ikke health lenger, så den er ihvertfall ikke HELT ubrukelig...

 

Hvis du har lyst tell å se ut som ei oppegående ku bare for noen extra 5% hp så værsjågod... Men er det verdt det?

Ja, siden du ikke liker taurens så liker ingen dem :roll:

Lenke til kommentar
Orc fordi:

 

De ikke ser ut som komplette idioter!  Og det dissa racial trait greiene ikke har så sykt mye å si. 

 

Noen som har merka at denna racial skillen tell orcene har blitt bedre? Den drainer ikke health lenger, så den er ihvertfall ikke HELT ubrukelig...

 

Hvis du har lyst tell å se ut som ei oppegående ku bare for noen extra 5% hp så værsjågod...  Men er det verdt det?

Tauren må jo være den råeste rasen der ute.

Noen gang sett en tauren lvl 60 med full rustning+kodo?

Priceless.

 

Skulle ønske jeg kunne være tauren warrior. (Er dwarf warrior siden jeg synes de ser fetest ut av alliance rasene, og siden guildet er alliance)

 

Elves og human er uorginalt, gnome litt for små, så derfor dwarf :D

Endret av Micern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...