Gå til innhold

hvorfor starte en warrior?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har en lvl 53 warrior selv. trives veldig godt med ham...... det er superenkelt å få seg party til instancer. du tåler masse :D , kan ta ut en clotharmor dude på 2 slag. blir aldri lei av ham, iaffal ikke jeg. og så blir du nesten aldri angrepet av roguer, fordi de vet at du eier dem. overpowerosv......

Lenke til kommentar

Om du skaffer bra nok gear så tror jeg nok warriors er en av de sykeste klassene end-game. Warriors med Arcanite Reaper og ellers bra armor tror jeg nok kan slakte de fleste på et par crits. Men det krever en god del arbeid/grinding før du kan komme så langt.

 

I tillegg er jo warrior den klassen som helt klart ser råest ut med bra armor/våpen i end-game. :w00t:

Lenke til kommentar

Frem til lvl 55:

Spec arms build, skaff deg et stort digert våpen. Stamina og Strength er viktigst.

 

Etter lvl 55:

 

Er du "Cookie Cutter", er stamina og agility viktigst, men strength er ikke å forakte heller. Agility gir deg større sjanse til å critte, strength gir deg mer damage i hvert slag.

 

Har du en eller annen form for def specc, er stamina og defense viktigst. Defense gir ca 2,4 ganger så mye dmg reduction som agility. se forøvrig denne tråden på wow forumet.

Endret av Munch
Lenke til kommentar

Det med at warrior ser bedre å bedre ut etterhvert som han går opp i lvl ligger det mye i.

 

Selv satser jeg alltid på å kjøpe hele sett hver gang jeg skifter armor. Det er ca sånn hvert femte lvl. Finner jeg noe som er bedre men ikke ser bra ut så selges det fort. Utseende betyr mye for meg i hvertfall.

Lenke til kommentar

Hmm, driter i utseende, stats og ac som gjelder!

må ha top gear all the time, koster en del, men uten ruster krigern fort :(

 

Kjøpte nettopp en ny 2h øks, testa den ut litt, utolig digg, mellom 200-700dmg (vanlig attacks/crit) er lvl 46 nå :)

Lenke til kommentar
jeg liker mennesker eller NE, gnome og dverger er små tasser som ikke skal tåle mye ^^-

pføy. Dverger er hardbarka jævler som tåler en god del mer støyt enn det gjennomsnittlige mennesket (skal vi tro fantasy fiction) ;)

I LOTR kanskje :p

 

Men der er jo magen den som holder tilbake bossen :p

Lenke til kommentar
jeg liker mennesker eller NE, gnome og dverger er små tasser som ikke skal tåle mye ^^-

pføy. Dverger er hardbarka jævler som tåler en god del mer støyt enn det gjennomsnittlige mennesket (skal vi tro fantasy fiction) ;)

I LOTR kanskje :p

 

Men der er jo magen den som holder tilbake bossen :p

Nå er det slik at Dverg tåler mer den Human da :)

 

 

Warrior PvP build:

 

5 Deflection

5 Tactical Mastery

3 Rend

3 Deep Wound

2 Charge

2 Overpower

2 Impale

5 2h Spec

1 Sweeping Strikes

2 Hamstring

1 MS

 

5 Cruelty

5 Demo Shout

1 Piercing Howl

3 Blood Craze

1 Booming Voice

5 Enrage

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...