abene Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Microsoft med ny sikkerhetstjeneste Microsoft lanserer snart en ny sikkerhetstjeneste som skal gi kunder bedre informasjon om kommende sikkerhetsoppdateringer og varsel om eventuelle falske oppdateringer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg hadde aldri kjørt en oppdatéring om jeg hadde fått en via e-post. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg hadde aldri kjørt en oppdatéring om jeg hadde fått en via e-post. Ikkje eg heller og mange andre på forumet her antakeligvis. Men kva er vel vi i forhold til alle andre som bruker Windows. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg hadde aldri kjørt en oppdatéring om jeg hadde fått en via e-post. Ikkje eg heller og mange andre på forumet her antakeligvis. Men kva er vel vi i forhold til alle andre som bruker Windows. Godt poeng. Det kan ofte være falsk avsender på e-poster, og noen brukere kan tro at det er fra M$. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jepp! det var det eg meinte. Vi kan jo f. eks ta foreldrene mine dei ville gått fem på ein slik E-post. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jepp! det var det eg meinte. Vi kan jo f. eks ta foreldrene mine dei ville gått fem på ein slik E-post. Ja desverre er det alt for mange som ikke vet at slike e-poster er useriøse. Får jeg noe mistenkelig, så returnérer jeg det til avsender. Og jeg vet an utrolig mange på min egen alder hadde gått på en slik e-post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå