Hanzo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Penger har egentlig ikke vært noe problem siden mounte ble dekka inn, men nå dukker det jo oppe endel våpen til 400g, epic mount og hele greia. Jeg er 300 på skinning or leatherwork (tribal), samt en alt med 250 i herb og alchemy. Devilsaur greie selger som bare juling, men jeg klarer ikke å slakte disse solo som lv60 hunter. Jeg klarer meg greit med penger da, men epic mount er nok LANGT unna enda. Finnes det noe kjempeplasser å grinde seg noen gull på når du er lv60? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Instance-runs, håper på bra loot og selger. Edit: oi.. du er hunter ja.. jaja får kjøre raid instances da. Endret 6. mai 2005 av dimdal Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Nei, egentlig ikke.. Prøv å grinde noen Humanoids, Western Plaguelands tror jeg funker. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Penger har egentlig ikke vært noe problem siden mounte ble dekka inn, men nå dukker det jo oppe endel våpen til 400g, epic mount og hele greia. Jeg er 300 på skinning or leatherwork (tribal), samt en alt med 250 i herb og alchemy. Devilsaur greie selger som bare juling, men jeg klarer ikke å slakte disse solo som lv60 hunter. Jeg klarer meg greit med penger da, men epic mount er nok LANGT unna enda. Finnes det noe kjempeplasser å grinde seg noen gull på når du er lv60? Bør ikke devilsaurene være greie å slakte som lvl 60 da? Prøvde meg på en av dem (den varlvl 54) solo da jeg var lvl 51, og jeg fikk den ned på på 1/5 hp får den tråkka meg flat Spiller rogue forresten. Uansett så får du sikkert med en guildie, og da bør det vel ikke være noe problem å samle inn nok devilsaur leather på en dag til å lage i hvert fall et stk. bukser på en dag. (Vet ikke noe om hvor ofte de spawner eller slikt da) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hehe, trodde huntere var bedre solo enn warriors (ok jeg brukte potion da ) uansett, få med deg en kompis! Ellers er instance runs bra, mye bedre betalt enn grinding såvidt jeg har erfart. Brukte en hel dag i Stratholme (12 timer, var sliten etterpå) og tjente 30G direkte +ca 20G på loot +at jeg kunne vunnet et par blå drops også (som noen andre vant og solgte). Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) starta med 8g i dag,nå har jeg 49g, grinda vell 4-5 timer vil jeg tro. grinda ghosts i winterspring, lake kel'theril. Om du ikke gidder slike instance runs så er jo lake kel'theril veldig bra, ghosts der tåler veldig lite så de går fort ned Endret 9. mai 2005 av geedoo Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Dire Maul ninjarun - 4 bosser på 20 minutter. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Stikk til heartglen og drep mobsa der. de dropper 15-20 silver vær. De er riktig nok 55eliter og oppover men suger, siden du er hunter så burde du greie og ta de siden jeg gjør det :=) Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 hvor er det? Hearthglen er nord i WP, er tilholdstedet for sjefen for Scarlet-folka. Lenke til kommentar
purpledonkey Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Toxic Horrors i Felwood dropper essence of water. Selger for 7-8g på min server. I tillegg dropper de masse globe of water og elemental water som du også kan få litt penger for. De er lvl 52-54 tror jeg og dør fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå