DE1 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg får ikke til å koble min Qtek 1010 på pcen via USB. Det står at jeg må ha driver til maskinvaren. Den såkalte driveren finner jeg ikke noe sted. Er det noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
thrill Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Qtek kjører Microsoft sin programvare på sine enheter. Antar du derfor må installere Microsoft ActivSync på PC'en du skal koble det mot. Det vil normalt følge en CD med denne programvaren når du kjøper slike enheter. Alternativt kan dette lastes ned fra Microsoft's websider, da får du gjerne også en nyere versjon. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Har du navn på driveren? Lenke til kommentar
? Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Last ned og legg inn Activesync. Du finner det her. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Hvor skal jeg legge den inn? På PCen Eller PDAen ? Lenke til kommentar
thrill Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 På PC'en. PDA'en skal allerede ha dette installert. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Tusen takk, nå virket det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå