fxwz Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Skal sende ett ett kort til ei jente som blir konfirmert på søndag! Men vet egentlig ikke hva jeg skal skrive. Noen som har ideer? Gjerne hva jeg kan legge oppi konvoluten å da! Men det blir iallefall penger! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 De kortene jeg har fått, har det stått "Håper du får en fin dag og lykke til videre" Har fått en del 200ingser av gaten her oppe. Og da har det vel som regel stått det. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Konfirmasjonskort er drit kjedelige. Seriøst, jeg ble helt fotvilet over hvor lite kreative folk var nå til dags. Alle har slik en trang til å skrive nøyaktig det samme på kortene. Det gir meg veldig lite. Denne irritasjonen gjelder sikkert ikke alle andre, men jeg vil gjette at jenta vil like et utradisjonelt kort mye bedre. Det er bare et forslag, men jeg synes du skal slippe løs kreativiteten på kortet. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 slippe løs kreativiteten? man skriver lissom 50 kort, så værsego, dikt og skriv langt på alle kortene.. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 slippe løs kreativiteten? man skriver lissom 50 kort, så værsego, dikt og skriv langt på alle kortene.. Hehe, i mitt tilfelle så skal jeg bare skrive ett, så kan liksom ta meg god tid! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Egentlig driter jeg i kortene jeg får. Leser de, og husker vel egentlig ikke på de. Pleier å være det som er inni som er det beste. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Egentlig driter jeg i kortene jeg får. Leser de, og husker vel egentlig ikke på de. Pleier å være det som er inni som er det beste. Det er fordi det står det samme på alle kortene. Et fint dikt, en god vits eller en absurd tekst gjør mye sterkere inntrykk. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Egentlig driter jeg i kortene jeg får. Leser de, og husker vel egentlig ikke på de. Pleier å være det som er inni som er det beste. Det er fordi det står det samme på alle kortene. Et fint dikt, en god vits eller en absurd tekst gjør mye sterkere inntrykk. sterkere inntrykk en penger? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Nei, det har jeg ikke sagt. Men konfirmasjon er mer enn penger, og konfirmasjon er mer enn lykkeønskninger. Jeg tror ingen kan benekte det. Man får en dag der alt handler om deg og bare deg, og det er ganske stort. Men konfirmasjonskort er dessverre så stereotypiske at de like godt kunne vært skrevet av en maskin. Noe som var spesielt til meg, f.eks. et dikt, ville gjort så mye mer. Det er poenget. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 skriv ned alle problemene dine.. + skriv ned akuratt hva du synes om personen du skal gi kortet til... (eks. du var snill til du var 10.. etter det synes jeg du var en dritt... osv) Neida.. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ha en fin dag og lykke til videre. Eller som en venn av faren min sa til meg" grattulerer med dan a" hehe... Lenke til kommentar
Gjest Guest_Christine_* Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei.. hva skal jeg skrive på et konfirmasjons kort? jeg skal lissom sende det ut til venner og familie:D men aner ikke hva jeg skal skrive!!! Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Jeg er enig med de som mener at et utradisjonelt kort er mye bedre. ... *Åpne kort* "Håper du får en fin dag og lykke til videre" *Åpne kort* "Håper du får en fin dag og lykke til videre" *Åpne kort* "Håper du får en fin dag og lykke til videre" *Åpne kort* "Håper du får en fin dag og lykke til videre" *Åpne kort* "Håper du får en fin dag og lykke til videre" *Åpne kort* "Håper du får en fin dag og lykke til videre" *Åpne kort* "Håper du får en fin dag og lykke til videre" *Åpne kort* "Håper du får en fin dag og lykke til videre" "Jeg er så spent på å lese hva som står i det neste kortet!" ... Er det rart at man ikke husker noen av kortene? Og er det så viktig at kortet blir husket? Bare skriv noe som kan gjøre et inntrykk i øyeblikket, sier jeg. Endret 28. mars 2008 av Eivolele Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei.. hva skal jeg skrive på et konfirmasjons kort? jeg skal lissom sende det ut til venner og familie:D men aner ikke hva jeg skal skrive!!! Tror det er greit å starte ny tråd når den andre er tre år gammel. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg er enig med de som mener at et utradisjonelt kort er mye bedre.... *Åpne kort* "Håper du får en fin dag og lykke til videre" *Åpne kort* "Håper du får en fin dag og lykke til videre" *Åpne kort* "Håper du får en fin dag og lykke til videre" *Åpne kort* "Håper du får en fin dag og lykke til videre" *Åpne kort* "Håper du får en fin dag og lykke til videre" *Åpne kort* "Håper du får en fin dag og lykke til videre" *Åpne kort* "Håper du får en fin dag og lykke til videre" *Åpne kort* "Håper du får en fin dag og lykke til videre" "Jeg er så spent på å lese hva som står i det neste kortet!" ... Er det rart at man ikke husker noen av kortene? Og er det så viktig at kortet blir husket? Bare skriv noe som kan gjøre et inntrykk i øyeblikket, sier jeg. Hadde det stått det samme i alle kortene hadde det jo ikke vært noe problem å huske, værre hvis det står forskjellig i alle. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hadde det stått det samme i alle kortene hadde det jo ikke vært noe problem å huske, værre hvis det står forskjellig i alle. Pfft, du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hei! Her er noen tekster jeg synes er fine: “Til lykke med dagen og framtiden din!Håper du møter verden med et åpent sinn.Bruk dagene slik at de ikke bare forsvinner,men i stedet fyller deg med gode minner.” "Vi ønsker til lykke og håper du får noen supre og festlige ungdomsår.Ta vare på tiden og bruk den svært godt,Gjør valg som er gode, så går det nok flott!" Ellers er det mange fine tekster å finne på denne siden : http://spesielleanledninger.myiglo.com/?p=52 Anonymous poster hash: d88f5...c21 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hmmm..... Noe om at klokken går og går og aldri stopper og å ta vare på øyeblikkene? Man tenker ikke over det i den alderen, men tiden går. En lærer av meg sa på ungdomsskolen at det er noe som heter klokken og at den aldri stopper å gå. Jeg tenkte ikke over det da, men har tenkt over det senere. OG noe av det mest verdifulle man kan gi andre er tiden sin, for man får den aldri tilbake. Med en gang en kveld er ferdig, så får man den aldri tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå