Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-11-22 13:11, bulldog76 skrev:

kul story

kul story? Greier på ingen måte se den for meg jeg. Når jeg hadde spilt gjennom Wolf3d så hadde jeg liksom på følelsen at jeg øhm, Blazkowicz :wink: aldri skulle tilbake til castle wolfenstein. Nope, storyen passer ikke helt som oppfølger. Når i tillegg borga er totalt forskjellig fra sånn den skal være, vel da er ikke innlevelsen så utrolig bra(skjønner jo godt IDs problem her da men).

Irriterer meg også grønn over at ID absolutt måtte presse inn monstre i Wolfenstein OGSÅ. Helvete. Quake og Doom kan ha monstrene for seg selv. Wolfenstein skal være dyr og mennesker. REALISME!

Hvis jeg møter Hitler i RTCW også(akkurat begynt å spille) så hiver jeg skjermen ut av vinduet.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-27 13:45, bulldog76 skrev:

Whatever.. :smile: Bare sutre så mye du vil, du. Jeg synes det er et sjeft spill.

du har ikke spilt Wolf3d og er fan av Quake spilla tipper jeg?

Spillet er konge det, men det kunne vært bedre. Hadde vært artig og fått litt av det som skjedde før wolf3d. Storyen kunne vært dypere/bredere. Skjønner godt at alle som ikke har spilt Wolf3D ikke bryr seg, men ID burde gjort en bedre jobb når det tross alt er snakk om oppfølgeren til det første shoot'em-up spillet.

btw du svarte ikke på om du synes storyen er bra eller ikke...

Lenke til kommentar

On 2001-11-27 14:23, Anders Leipsland skrev:

Quote:

On 2001-11-27 13:45, bulldog76 skrev:

du har ikke spilt Wolf3d og er fan av Quake spilla tipper jeg?

Spillet er konge det, men det kunne vært bedre. Hadde vært artig og fått litt av det som skjedde før wolf3d. Storyen kunne vært dypere/bredere. Skjønner godt at alle som ikke har spilt Wolf3D ikke bryr seg, men ID burde gjort en bedre jobb når det tross alt er snakk om oppfølgeren til det første shoot'em-up spillet.

btw du svarte ikke på om du synes storyen er bra eller ikke...

Joda, jeg spilte wolf3d jeg. og doom og den som jeg ikke husker hva heter som kom imellom der.. Jeg kan vel være enig i at rtcw ikke stemmer helt med wolf3d, men jeg synes storyen fungerer bra. En annen ting jeg digger er at du kan spise mat for å heale, og at det er secrets akkurat som det var i wolf3d.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-28 08:50, GalFisk skrev:

Jepp, 'Spear of Destiny'.

Den var grusevanskelig, så jeg ga opp, og så stakk harddisken før jeg fikk prøvd igjen.

Spear of destiny var det, ja.. Ble liksom aldri den helt store slageren. Så igrunnen ganske likt ut som wolfenstein3d.

Gleder meg forøvrig stort til det nye doom-spillet!! Og SOF2 og Medal of honor - allied assault og .... :grin: Mange kule spill på vei!!

Lenke til kommentar

SoD var jo enkelt! Løp gjennom det på death incratnate uten særlig problemer.

Var btw monstre i Wolf3D litt uti episodene, men AFAIK ikke før i andre del(etter du har drept hitler).

Etter å ha spilt RTCW en stund så har jeg funnet ut det jeg egentlig ikke liker med er at det går ALT for fort. Greit nok at Blazkowicz er en tøffing, men han kan ikke løpe opp et tårn på 5 etasjer på 7 sekund. Det at "allways run" er på i default innstilingene sier alt. Noe sier meg at jeg aldri kommer til å fullføre RTCW og DoomIII. Liker ikke farta i spilla som har ID Software merket på seg.

Lenke til kommentar

Enig med at det var litt teit med monstre. Ihvertfall så tidlig som mission 2. Det tok vekk mesteparten av moroa. Men så kom mission 3! Det var villt tøft! Jeg digger slike "ute, snike rundt, sniper brett". Det er rått! Noe ala Project IGI, bare tøffere. Hvor mange missioner er det egentlig? Har nettopp drept han "super soldier" på mission 6.

Lenke til kommentar

det er 7 missions.

ble ferdig med det på letteste vanskelighetsgrad

for et par dager siden.

er nå på mission 3, "Im death incarnate".

mission 2 var et helvete.

noen andre her som spiller på "i.d.i"?

jeg har aldri spilt wolf3d.

kanskje derfor jeg ikke bryr meg så mye om

historie :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...