Hagforce Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei! Jeg knota litt rundt med ntbackup på en 2003 server jeg har.... Fikk beskjed om å sette inn en diskett, men hadde ikke diskettstasjon på maskinen, så jeg skippa den, og kjørte backupen over på en usb disk. Bare for å teste hvor raskt det var å få serveren opp igjen tengte jeg å legge inn backupen på en annen 2003 server med clean install som jeg hadde stående..... Da får jeg bare beskjed om at "no entries found". Men når jeg prøver å kjøre backupen tilbake på maskinen de stammer fra går det greit... Har dette noe å gjøre med disketten?. Eller er dette i det hele tatt ikke egnet til backup? Er veldig takknemlig for gode tips på dette! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har du valgt rett kilde? diskettstasjonen pleier å være valgt som default. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Joa, velger rett kilde... Men er en avhengig av det som aventuelt skulle ha blitt skrevet til den disketten? Hvordan kan jeg få skrevet dette på nytt til en annen plassering? Fikk bare spørsmål om å sette inn disketten ved første backup, ikke ved de andre. Har prøvd å opprette en helt ny backup, men fikk ikke dette spørsmålet da heller. Jeg regner med at en er avhengig av filene som skulle skrives til disketten for å få dette til å virke... Det som er litt rart er at når jeg åpner backupen på maskinen den stammer i fra ser alt helt fint ut, men ikke når jeg åpner den på en annen maskin. Regner med at ntbackup finner filene den trenger i en eller annen mappe på den maskinen den stammer i fra. Håper noen kan svare på dette Lenke til kommentar
paulsen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg kan ikke gi deg direkte hjelp på det her, bare en lite råd.. Kjøp deg Backup Exec 10 fra Veritas (ntbackup er en -veldig- simplifisert versjon av Backup Exec). Stort sett alle systemer jeg kommer over hvor ntbackup er i bruk så fungerer ikke backupen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå