Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Samler på gode, gamle spill fra en svunnen tid. I vaskeekte, store pappesker. Juvelene i samlingen er UFO: Enemy Unknown og X-Com: Terror from the deep. Ellers har jeg X-Com: Apocalypse, X-Com: Interceptor, Monkey Island 2 (floppy), Day of the Tentacle (floppy), Full Throttle, Cybermage: Darklight awakening, Realms of the haunting, Fallout, Descent og litt annet ymse. Endret 7. mai 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Har Age of Empires: Collectors Edition jeg... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Samler på gode, gamle spill fra en svunnen tid. I vaskeekte, store pappesker. Juvelene i samlingen er UFO: Enemy Unknown og X-Com: Terror from the deep. Ellers har jeg X-Com: Apocalypse, X-Com: Interceptor, Monkey Island 2 (floppy), Day of the Tentacle (floppy), Full Throttle, Cybermage: Darklight awakening, Realms of the haunting, Fallout, Descent og litt annet ymse. Det har seg faktisk slik at jeg har originale pappeske-versjoner av samtlige av de spillene du leter etter på siden din. Aldri i verden om jeg er interessert i å selge, dog =] Noe sier meg at Lucasarts-perlene kan bli verdt en saftig skilling om noen år. Endret 7. mai 2005 av Loeve Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg har "de ti avatarer". du er ikke så unik nå lenger Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Noe sier meg at Lucasarts-perlene kan bli verdt en saftig skilling om noen år. Godt mulig. Nå går de iallefall for en hundrelapp på ebay. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Der ser du hvordan utakknemlige imbesiler dikterer markedet Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hele monkey Island serien Alle Kings Of Convenience CD'ene (bare tre stykker da, men allikevel ) Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Mest stolt av MGS1, 2 og 3 i strøkne versjoner og hele GTA Serien (Vice og 3 har jeg i collectors edition) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Har «The Hitchcock Collection» på DVD, 7 filmer. Det er det eneste tror jeg.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 hmmm,filmer er vel kanskje det jeg samler på... har over 200 dvd filmer nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå