Bone Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei! Personling så lider jeg av et bittelite "samlemani". Jeg liker å ha ting i "tur og orden". F.eks så har jeg en komplett Donald Pocket -samling. Så godt som alt av Tommy & Tiger'n -både på engelsk og norsk.. Larson's The Far Side.. Bone -tegneserien.. osv, osv.. (Ja, jeg liker tegneserier..) Det er ikke helt saken.. Det jeg lurte på var; Har DU noen spesielle samleobjekter, eller ting med stor, eller støre verdi (for deg selv og/eller butikker). En sjelden ting du er stolt av!? Hva enn det måtte være! For å starte tråden, så nevner jeg mine siste anskaffede "produkter" som jeg er litt "stolt" av, eller -om du vil foretrekke å kalle det; "Liker å ha i hylla". - Bone -the Complete Series; Nummeret utgave. Kun 2000 eksemplarer. - Asterix -bok. Også nummeret utgave (husker ikke hvor mange eks). - CE-versjon av World of WarCraft. ..for å nevne noen.. Hva har DU i hylla di, som er "spesielt"? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg har vel en god del "Collectors Edition"-versjoner av ymse spill, men de seneste er vel CE av Half-life 2, World of Warcraft, Guild Wars og Halo 2. Dessuten har jeg vel noen CD-skiver fra nyere tid som hevdes å være "limited edition", uten at jeg tror noe videre på at de er trykket i mindre enn en million eksemplarer Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg har spillet "Hvem er Oscar Lake?". Det er sjelden vare det! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Samler på Conan og er vel litt stolt over: Conan Album 1984 (Er vel verdt rundt 1500-2000kr kan jeg tenke meg) Conan nr 1.1984 (Verdt rundt 1000-1500kr) Har også komplett fra 1990-2005(utenom pockets) Er en ganske verdifull samling for å si det sånn. Vant også et signert MOHAA bilde for noen år siden. Er ganske sjeldent, men tviler for at det er verdt noe særlig. Og sist, men ikke minst: Komplett Spawn(norsk) Jeg er vel også litt glad i tegneserier Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har en IBM First Digital Computer her, den skal jeg vokte med mitt liv Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har alle Pondus bøkene som hittil har kommet ut. Tipper en totalverdi etter bruk er på en 500 kroner. Venter spendt på når neste Pondus bok kommer slik at samlinga kan økes med 20% på kun et kjøp Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Alle autofilbladene Noe annet er det ikke tror jeg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Sjelden ting, jeg har en sjelden motorsykkel, i hvertfall i Norge. Aprilia AF1 Futura 125ccm .. Jeg har faktisk 2stk .. Spør meg ikke hvordan jeg har klart og oppdrive 2stk av denne typen i Norge. Det finnes ikke mange av denne typen i norge! Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Sjelden ting, jeg har en sjelden motorsykkel, i hvertfall i Norge. Aprilia AF1 Futura 125ccm .. Jeg har faktisk 2stk .. Spør meg ikke hvordan jeg har klart og oppdrive 2stk av denne typen i Norge. Det finnes ikke mange av denne typen i norge! Bilder! legg ut bilder! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Et eksemplar av filmen Donnie Darko som bare kan kjøpes i Tyskland. Digg version av Ringenes Herre boka, skinninnbundet med bilder Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Øh. Tror morra mi klarte å sende mac 2en vår på loppemarked for non år siden. Ellers har jeg vel første Smult og det første Nemibladet Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) - En kniv laga av Norgesmesteren i knivlaging!! Endret 6. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Samle liker vi For eksempel Ringenes Herre-boka mi, veldig fin og for meg et fantastisk samleobjekt. Samme gjelder den nydelige boksen med alle tre RH-filmene i extended version. Og så samlingen min med Final Fantasy-spill da selvsagt. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Dametruser. Nei, seriøst så "samler" jeg på storbyer jeg har kjørt bil i. Har foreløpig Paris, Miami, Orlando, Hamburg og Køln på topp. Visse muligheter for at jeg kan føye til New York i løpet av året. Edit; Var kanskje litt på siden av det som var meningen med tåden? Endret 6. mai 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 har alle smultbladene som kom ut (8-9 stk) di fleste andre norske tegneserier fra 98/99 og oppåver , blantannet masse magnum blader ( di som trykte sandman ol ) har og komplett sandman serien på engelsk ( inkluder 2-3 bøker om death(spinnoff på sandman av han som laged sandman)) hele predikanten serien på engelsk , disse ligger vell på 1000-1500 i bruktverdi for hver serie , samler og på seien fables, lusifer (spinoff på sandman/death serien) har masse DD , sikker komplett organg fra 70 eteller annet (spredt over hele landet , noe hjemme på loftet , noe på loftet til dama ol) ellers så er det en del CE dvd boxer derblant nigthmare on elm street (kostet 1700 ny) (med 3dbiller som kan brukes på extramatrialet på dene ene disken) kassevis med cdplater som er "trygt" forvart nede i kjelleren , en dag skal alt rippes på en data og brukes digetalt , en dag tror det var alt jeg samler på , hvist vi ikke teller med rot . men når ryddet jeg faktisk kjellern forige helg , da gikk det over 10 mobiltelefoner i søpla (ingen virket tror jeg ) alt av eldre modeller blant annet en av motoralas største cd 160 !!!! samlemani jepp det er meg , hvist du har hørt sangen "ikke kaste det du kan får brukfor det et dag" så passer den meg rimelig bra , selge ting liker jeg heller ikke , tenk hvist jeg en dag kan bruke det !!!! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Warcraft 3 -Collectors Edition Med stor pakke og alt Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Sjelden ting, jeg har en sjelden motorsykkel, i hvertfall i Norge. Aprilia AF1 Futura 125ccm .. Jeg har faktisk 2stk .. Spør meg ikke hvordan jeg har klart og oppdrive 2stk av denne typen i Norge. Det finnes ikke mange av denne typen i norge! Bilder! legg ut bilder! Har ikke bilder av min egen, heller ikke noe og se på enda. Skal begynne og bygge den sammen om et par uker Men den er identisk med denne; ( min er dog helt svart ) Endret 7. mai 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Har rundt 700-800 cder og ca 2000 LPer. Ellers så samler jeg på sverd, slagvåpen osv. (gamle middelalderting) og div ting fra 2. verdenskrig. Har et par våpen osv med Nazi tegn på. Endret 7. mai 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå