Gå til innhold

LFG: 9 guys raiding Stratholm, need healer...

Anbefalte innlegg

Ja, slik kan jeg stå og spamme i IF i et par timer... Det å få satt opp en gruppe på 10 man for å ta en runde i Stratholm er ikke bare bare. Jeg er på Stormrage, og lv60 folk er det ikke så enormt mange av enda. Healere er i fåtall, og etter honorsystemet så er det mange som permanent har flyttet ned til XR. Healerene blir jo fangt opp så fort de logger seg på, så det er jaggu ikke lett å få lokka med seg en kar. Eneste gangene jeg kommer meg til Stratholm, BRS og slikt er når guildhealerene sier de vil ha meg med når de blir spurt om grupper. Det er forbanna irriterende, og jeg har et par ganger stått bokstavelig talt og spammet i to timer før vi bare måtte gi opp.

Dette er det eneste som virkelig ødelegger for meg i spillet. Nå gidder jeg ikke mer, så enten så blir det guildraids, eller så får noen andre organisere, min spilletid er alt begrenset, og jeg gidder ikke bruke timer om gangen bare for å mislykes uansett... Jeg har nå mer eller mindre skrotta hunteren min på lv60, og fokuserer nå på å levle opp en druid, lv35 pr. idag.

Er det andre som opplever det samme, eller er det bare jeg som er uheldig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er som regel sånn når du spiller på servere med lite eller mindre folk.

Burning blade renner over av 60s for øyeblikket, så kan ikke akkurat klage på at det er vanskelig å få group der.

Er Stormrage en av de nye serverne? :hmm:

Lenke til kommentar

Det er vel medium nå, og nei, det er ikke en av de nye serverene. For en ukes tid siden så var det 7 lv60 prester å oppdrive, så det sier seg selv at det er litt rift om den. Druids gjør en like god jobb i mine øyner, men da er du avhengig av en paladin også.

Lenke til kommentar

Jeg ble rennt ned av spørsmål om å bli med på ymse raid etter at presten runda lvl 50.. Ganske morrsomt i starten å få så mange tillbud men nå begynner jeg å bli lei når de kommer med "plz....WE NEED HELP".

Marsan

Lenke til kommentar

På BB er det overflod av prester og mages (etter rogue da).

Har forøvrig ingen problemer med å skaffe meg grupper. Får 5-6 invites daglig av personer jeg ikke kjenner engang :p

De fleste tar nok /who priest 60 og /whisper istede for å skrike rundt i orgrimmar/if

Lenke til kommentar
Ja, slik kan jeg stå og spamme i IF i et par timer... Det å få satt opp en gruppe på 10 man for å ta en runde i Stratholm er ikke bare bare. Jeg er på Stormrage, og lv60 folk er det ikke så enormt mange av enda. Healere er i fåtall, og etter honorsystemet så er det mange som permanent har flyttet ned til XR. Healerene blir jo fangt opp så fort de logger seg på, så det er jaggu ikke lett å få lokka med seg en kar. Eneste gangene jeg kommer meg til Stratholm, BRS og slikt er når guildhealerene sier de vil ha meg med når de blir spurt om grupper. Det er forbanna irriterende, og jeg har et par ganger stått bokstavelig talt og spammet i to timer før vi bare måtte gi opp.

Dette er det eneste som virkelig ødelegger for meg i spillet. Nå gidder jeg ikke mer, så enten så blir det guildraids, eller så får noen andre organisere, min spilletid er alt begrenset, og jeg gidder ikke bruke timer om gangen bare for å mislykes uansett... Jeg har nå mer eller mindre skrotta hunteren min på lv60, og fokuserer nå på å levle opp en druid, lv35 pr. idag.

Er det andre som opplever det samme, eller er det bare jeg som er uheldig?

Jeg har akkurat det samme problemet på dragonblight. Sitter stort sett forran postkassen i IF :s

Lenke til kommentar

På daggerspine får jeg wihspers HELE tiden når jeg er i orgrimmar om jeg skal være med til diverse instance (er level 60 priest nå), så jeg irriterer meg mer over alle gangene jeg må si 'sorry no thanks' enn de gangene vi trenger en annen healer.. Men det er jo greit da, ikke ofte jeg må skrive 'holypriest lfg scholo/strat/brs' mer enn en gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...